Grupa Budujemy Dom:
Magazyn ONLINE
Miesięcznik Budujemy Dom ONLINE
Wykup dostęp od 1 zł

Aluprof po raz 9. na podium rankingu Budowlana Marka Roku

Aluprof odnosi kolejny sukces! Firma ponownie zajęła pierwsze miejsce w rankingu Budowlana Marka Roku, zdobywając tytuły Złotego Championa Roku 2023 oraz Złotej Budowlanej Marki Roku 2023. W tegorocznej edycji, dyrektor marketingu i PR Aluprof, Bożena Ryszka, otrzymała również nagrodę indywidualną dla Marketera XXI wieku.

Aluprof po raz 9. na podium rankingu Budowlana Marka Roku
Aluprof S.A. Systemy aluminiowe
www.aluprof.com
Aluprof S.A. Systemy aluminiowe
Dane kontaktowe:
+48 (33) 819 53 00, +48 (33) 822 05 12
Warszawska 153, 43-300 Bielsko-Biała

PokażUkryj szczegółowe informacje o firmie

Podczas uroczystej gali, która odbyła się 15 czerwca w hotelu Windsor w Jachrance, eksperci branżowi po raz dziewiętnasty docenili najlepsze marki związane z sektorem budowlanym, przyznając im tytuły Budowlanej Marki Roku, Championa Roku oraz nagrody w różnych kategoriach. Te wyróżnienia należą do najbardziej prestiżowych i cenionych nagród, jakie mogą otrzymać producenci materiałów budowlanych. Przyznawane są one na podstawie ogólnopolskiego badania ankietowego przeprowadzanego przez firmę badawczą ASM, które ma na celu poznanie opinii ekspertów na temat różnych grup produktów budowlanych. To unikalny w Polsce projekt badawczy o szerokim zakresie i niezależnym charakterze, oparty na autentycznych danych rynkowych.

Warto podkreślić, że w tegorocznej edycji konkursu firma Aluprof zdobyła aż trzy statuetki. Jako dostawca nowoczesnych systemów aluminiowych i innowacyjnych rozwiązań dla budownictwa energooszczędnego i pasywnego, firma Aluprof zdobyła już po raz dziewiąty z rzędu złote statuetki w kategoriach "Profile okienne aluminiowe" oraz "Systemy roletowe". To nie tylko potwierdzenie niezmiennie wysokiej jakości produktów Aluprof, ale także wyraz uznania ze strony ekspertów, którzy stale uważają systemy tej firmy za najlepsze na rynku.

Bożena Ryszka, Marketer XXI wieku
Bożena Ryszka, Marketer XXI wieku

Dodatkowo, dyrektor działu marketingu i PR Aluprof SA, Bożena Ryszka, otrzymała szczególne wyróżnienie jako "Marketer XXI wieku" za swoje osiągnięcia w działaniach związanych z strategią marketingową marki Aluprof i jej promocją wśród wykonawców. Jest to zasłużone wyróżnienie dla pani Ryszki za jej wkład i sukcesy w rozwijaniu marki Aluprof na rynku.

- "Zdobyte wyróżnienie traktuję w kategorii ogromnego sukcesu zawodowego, ale też osobistego. Z Aluprof jestem związana od 2005 roku i ogromnie cieszę się, że poprzez swoją pracę mogę przyczyniać się do rozwoju firmy, która w ciągu tych ponad 15 lat na tyle urosła w siłę, że jest dziś liderem w produkcji systemów aluminiowych dla branży budowlanej i konstrukcyjnej. Możliwość tworzenia i wdrażania strategii marketingowych oraz budowania pozytywnego wizerunku marki w kraju i na rynkach zagranicznych to nie tylko moja praca, ale też pasja, a dzięki wsparciu zaangażowanego zespołu i zaufaniu, jakim obdarzają mnie przełożeni, także prawdziwa przyjemność" - podkreśla Bożena Ryszka.

Systemy Aluprof wśród najlepszych produktów na rynku

Aluprof niedawno otrzymał także inne istotne wyróżnienia. W maju firma została uhonorowana dwiema statuetkami Top Builder. To kolejne prestiżowe nagrody branżowe, które mogą zdobyć przedstawiciele budowlanego rynku w Polsce. Jury corocznie wyróżnia inwestorów, deweloperów, generalnych wykonawców, producentów i architektów za ich wkład w rozwój sektora.

W tegorocznej edycji konkursu Top Builder, jury doceniło dwa rozwiązania oferowane przez Aluprof. System drzwi zewnętrznych przeciwpożarowych MB-86EI otrzymał nagrodę w kategorii "Innowacja", natomiast system okienno-drzwiowy MB-86N został wyróżniony w kategorii "Nowość". Eksperci podkreślili wysoką jakość i rzetelność wykonania tych systemów, a także wykorzystanie certyfikowanych materiałów do ich produkcji.

źródło i zdjęcia: Aluprof S.A.