Aluprof otrzymał uznanie zarówno od konsumentów, jak i ekspertów w minionym 2022 roku. Dowodem na to są nie tylko pozytywne wyniki finansowe spółki, ale również wiele nagród, które zdobyła w ostatnim czasie. Przykładem może być 8. miejsce na liście 100 największych producentów materiałów budowlanych w Polsce w rankingu opracowanym przez PwC we współpracy z magazynem "Builder Polska" i Dun & Bradstreet. Aluprof znalazł się także na 6. miejscu w kategorii "Marka budowlana" w ramach konkursu "Top Marka" organizowanego przez Magazyn "Press" oraz PSMM Monitoring & More - co już po raz piąty z rzędu.
Następnym sukcesem Aluprof jest obecność na liście "Diamentów Forbesa" - nagroda ta przyznawana jest firmom, które osiągnęły najwyższy średni roczny wzrost wartości i potwierdza silną rynkową pozycję firmy. Aluprof otrzymał także złote godło "Konsumencki Lider Jakości 2023" w kategorii "Profile i systemy z aluminium" w ramach programu organizowanego przez redakcję "Strefy Gospodarki" dystrybuowanego z "Dziennikiem Gazetą Prawną".
Nagrody "Builder 2022" zostały przyznane zarówno Aluprofowi, jak i Tomaszowi Greli, prezesowi zarządu Aluprof SA. Aluprof został uznany za "Budowlaną firmę roku", a Tomasz Grela został uznany za "Osobowość branży". Magazyn "Builder" docenia firmy budowlane za dynamiczny rozwój, pozycję na rynku oraz osiągnięcia na tle konkurencji. Nagrody te przyznawane są także osobom z branży za skuteczne zarządzanie, poszerzanie potencjału i przewagi konkurencyjnej firmy, przedsiębiorczość i intuicję biznesową oraz wspieranie istotnych dla rozwoju branży inicjatyw.
- "Jesteśmy szczęśliwi i bardzo dumni z tego, że w ostatnim czasie w nasze ręce trafiło tak wiele prestiżowych tytułów. To dowód na to, że zaangażowanie wszystkich pracowników oraz przemyślane, a niekiedy wymagające dużej odwagi decyzje zarządu, na czele z panem prezesem Tomaszem Grelą, przekładają się nie tylko na doskonałe wyniki finansowe spółki, ale też umocnienie jej silnej pozycji i przewagi nad konkurencją. Nie bez znaczenia pozostaje też umiejętność szybkiego reagowania na dynamicznie zmieniającą się sytuację gospodarczą – dzięki temu możemy pochwalić się coraz wyższą sprzedażą w Polsce, ale i sukcesywnie rosnącym eksportem", wyjaśnia Bożena Ryszka, Dyrektor Działu Marketingu i PR Aluprof SA.
źródło i zdjęcia: Aluprof S.A.