Ich kampania skupia się na połączeniu przyrody z nowoczesnymi innowacjami, które poprawiają wygodę naszego codziennego życia. Ich inicjatywa ma na celu zwiększenie świadomości ekologicznej i zachęcenie do wykorzystania naturalnych rozwiązań w projektowaniu i wyposażaniu naszych domów.
Hasło "Inteligentny dom bliżej natury" jest centralnym motywem kampanii firmy Somfy i Anwis. Celem kampanii jest promowanie wprowadzania nowoczesnych rozwiązań do naszych domów, które zwiększą ich wygodę, ułatwią zarządzanie oraz poprawią ich bezpieczeństwo, a jednocześnie pozwolą zaoszczędzić energię. W ramach kampanii marka dąży do pokazania, że zastosowanie inteligentnych technologii w połączeniu z elementami natury jest kluczowe dla osiągnięcia harmonii między człowiekiem a środowiskiem naturalnym.
Anna Dereszowska ambasadorką nowej kampanii
Ambasadorką działań jest Anna Dereszowska, która jako entuzjastka zrównoważonego stylu życia idealnie wpasowuje się w ideę inicjatywy. W kampanii został zaprezentowany dom aktorki, jako przykład płynnej integracji inteligentnych rozwiązań Somfy, takich jak zautomatyzowane oświetlenie, kontrola temperatury oraz systemy bezpieczeństwa z osłonami okiennymi Anwis, zaprojektowanych tak, aby zapewnić optymalną izolację, wentylację, a także kontrolę naturalnego światła.
- "Dzięki kampanii mamy okazję pokazać, jak nasze produkty, w połączeniu z systemem smart home tworzą harmonijną całość ekologicznego, a zarazem innowacyjnego domu wśród natury. Naszą misją w Anwis zawsze było dostarczanie najwyższej jakości osłon okiennych, które poprawiają warunki życia, a ta inicjatywa jest przykładem naszego zaangażowania w realizację tej wizji" – mówi Agnieszka Gołębiewska, Kierownik Działu Marketingu, Anwis.
Marka ANWIS propaguje życie w stylu eco poprzez zastosowanie trwałych i nowoczesnych rozwiązań systemowych oraz naturalnych materiałów wykończeniowych. W prezentowanych w kampanii osłonach wewnętrznych zastosowano żaluzje drewniane (wykonane z egzotycznego gatunku drewna abachi) oraz klasyczne zasłony, których kolekcja obejmuje tkaniny z recyklingu oraz naturalne, z lnu czy bawełny.
Na fasadzie budynku izolację termiczną zapewniają rolety SCREEN, które dzięki możliwości wyboru współczynnika otwarcia OF (przezierność tkaniny) – pozwalają na połączenie natury z architekturą budynku.
Eko trend we współczesnym budownictwie
Według najnowszych badań, branża budowlana w znacznym stopniu przyczynia się do zużycia energii i ma wpływ na środowisko. Dlatego Somfy i Anwis w swojej kampanii, skupiają się na promowaniu bardziej zrównoważonego stylu życia.
- "Budynki projektowane ekologicznie z roku na rok zyskują na znaczeniu. Sektor budownictwa mieszkalnego zużywa 40% energii w Europie i odpowiada za 35% produkcji CO2 w UE, a tylko 1% z europejskich budynków jest obecnie modernizowanych w celu zmniejszenia zużycia energii. Dlatego w naszej najnowszej kampanii skupiamy się na naturze i ekologii. Chcemy zainspirować właścicieli domów do korzystania z inteligentnej technologii, która nie tylko podniesie komfort i bezpieczeństwo codziennego życia, ale także okaże się dużym wsparciem w dążeniu do oszczędzania energii" – mówi Krzysztof Majewski, Country Manager, Somfy Polska.
Inteligentnie, czyli… wygodnie i bezpiecznie!
W kampanii obok ekologii, marki podkreślają również wygodę oraz bezpieczeństwo wynikające z zastosowania ich innowacyjnych rozwiązań. W spocie kampanijnym został ukazany szeroki wachlarz możliwości smart home, w tym zdalne sterowanie bramą oraz osłonami, kontrola temperatury w pomieszczeniach czy wideofon.
- "Uwielbiam ten moment, jakieś 80 km za Warszawą, kiedy zaczynam czuć, jak spływają ze mnie wszystkie negatywne emocje. Już myślę sobie, jak będzie pięknie, kiedy podjadę pod bramę, uruchomię scenariusz, w którym dom mnie wita, podnoszą się screeny, temperatura w domu jest taka, jaka chcę żeby była, zdalnie ustawiona przez termostat. A kiedy potrzebuję chwili dla siebie, włączę odpowiedni scenariusz, światła przygasną, rolety opadną, a ja będę mogła zaszyć się w mojej przystani. To jest takie miejsce, które kochamy całą rodziną. Dom naszych marzeń" – mówi w spocie Anna Dereszowska.
Kampania "Inteligentny dom bliżej natury" rozpoczęła się 24 kwietnia i potrwa do końca czerwca.
Promowana jest za pośrednictwem różnych kanałów, w tym platform cyfrowych oraz mediów społecznościowych.
Więcej informacji na temat kampanii "Inteligentny dom bliżej natury" oraz produktów oferowanych przez Somfy i ANWIS można znaleźć na stronach www.somfy.pl/dom-blizej-natury i www.anwis.pl/anna-dereszowska.
źródło i zdjęcia: Somfy; ANWIS Sp. z o.o.