To spontaniczne wskazania fachowców i ludzi z branży budują moc i pozycję rankingową poszczególnych marek BMR. Do tego wskazanie jest wykluczające – respondenci muszą się zdecydować na tę, a nie inną konkretną markę na zasadzie wyłączności. Dlatego tak bardzo cieszy fakt, że nasza Marka LAHTI PRO znów stanęła na najwyższym podium, zdobywając drugi raz z rzędu tytuł Złotej Budowlanej Marki Roku. W 2022 zostawiliśmy w pokonanym polu naszą znakomitą zagraniczną i krajową konkurencję, potwierdzając tym samym pozycje lidera rynku.
- "Branża docenia nas ponownie wysoko w trudnym dla rynku momencie. Można powiedzieć zatem, że jakość marki LAHTI PRO broni się, mimo niesprzyjających warunków otoczenia biznesu – inflacji, braków w zaopatrzeniu, nieprzewidywalnych cen surowców i pracy. To cieszy i motywuje do dalszych wysiłków" - powiedziała Joanna Woźniak Dyrektor Marketingu PROFIX po odebraniu wyróżnienia.
źródło i zdjęcia: PROFIX Sp. z o.o.