Grupa Budujemy Dom:
Magazyn ONLINE
Miesięcznik Budujemy Dom ONLINE
Wykup dostęp od 1 zł

Kampania KRISPOL "Nie trać energii" - pomoc w wymianie stolarki i termomodernizacji domu

26 września 2022 roku KRISPOL rozpoczyna nową kampanię informacyjną. Jej celem jest zwiększenie świadomości wśród właścicieli starszych budynków oraz ich rodzin na temat wymiany okien i drzwi oraz termomodernizacji, a także pomoc marki KRISPOL w jej przeprowadzeniu - od wyceny po montaż.

Kampania KRISPOL "Nie trać energii" - pomoc w wymianie stolarki i termomodernizacji domu
KRISHOME Okna, drzwi, bramy, rolety
krishome.pl
KRISHOME Okna, drzwi, bramy, rolety
Dane kontaktowe:
+48 61 662 41 38
Budowlana 1, 62-300 Września, Psary Małe

PokażUkryj szczegółowe informacje o firmie

Marka KRISPOL chce rozpropagować wiedzę o tym, że wiele osób, które myślą o wymianie okien i drzwi, może skorzystać z pomocy Partnerów Handlowych KRISPOL i Salonów KRISHOME w uzyskaniu dotacji, wyborze odpowiednich energooszczędnych produktów oraz szczelnego montażu.

Temat renowacji budynków jest mocno dyskutowany w mediach i wywołuje duże zainteresowanie społeczne. Wobec rosnących kosztów ogrzewania, niezależnie od źródła ciepła, skutecznym sposobem na ciepły dom i oszczędność energii jest wymiana okien, drzwi zewnętrznych i bramy garażowej.

Na proces renowacji składa się zmiana źródła ogrzewania, docieplenie budynku oraz wymiana stolarki na ciepłą - energooszczędną. Ostatecznie nie chodzi tu wyłącznie o koszty ogrzewania.

Niezależnie od wieku, dla każdego z nas najważniejsze jest zdrowie, codzienny komfort życia i użytkowania domu, a także troska o przyszłe pokolenia. To inwestycja z Gwarancją spokoju.

Impulsem do działania stał się insight, który obecnie wywołuje silne emocje społeczne. Niezależnie od swojego wieku, właściciele starszych domów obawiają się zimy i wysokich rachunków za ogrzewanie.

Wiemy, że można temu zaradzić, wymieniając okna, drzwi zewnętrzne, bramę garażową lub montując dodatkowe osłony okienne - rolety zewnętrzne. W ten sposób dom przestanie tracić energię, a w dłuższym czasie zacznie na siebie zarabiać.

Operacja wymiany stolarki wydaje się być skomplikowanym przedsięwzięciem, dlatego w nowej kampanii pokazujemy, że marka KRISPOL wspiera inwestorów w tym zakresie.

Pomagamy wybrać odpowiednie produkty, dopasować do istniejących warunków zabudowy, pomóc w uzyskaniu dotacji oraz finalnie przeprowadzić termomodernizację - od wyceny po montaż.

W kampanii postawiliśmy na subtelny przekaz, autentyczność rodzinnych spotkań i żartobliwe rozmowy z rodzicami. Odeszliśmy od formy spotu reklamowego w kierunku sitcomu i humoru sytuacyjnego. W kampanii biorą udział bohaterowie marki: Zosia i Kuba oraz ich rodzice Andrzej i Teresa, którzy niepokoją się wysokimi rachunkami za ogrzewanie domu. Wykazują się dużą zaradnością w tym temacie i samodzielnie organizują wymianę stolarki za pośrednictwem termo-fachowców z KRISPOL - mówi Katarzyna Kozłowska, szef marketingu marki.

Kampania rusza 26 września 2022 roku i obejmuje wiele formatów wideo. Będzie wspierana szeroką kampanią display i komunikacją w mediach społecznościowych, dużych portalach i mailingach oraz w działaniach lokalnych.

Koncepcja kreatywna powstała w Dziale Marketingu KRISPOL przy współpracy z domem produkcyjnym Visual Heads. Za reżyserię i produkcję odpowiedzialny był Michał Pawołek z zespołem. Zakupem mediów i komunikacją SoMe zajęła się MaxRoy Agency.

Producent przygotował również szereg akcji promocyjnych, które będą wspierać termomodernizację u Partnerów Handlowych i Sieci Salonów KRISHOME.

Źródło i zdjęcia: KRISPOL