Gwarancja 7+3 na produkty Sokółka Okna i Drzwi

Firma Sokółka Oka i Drzwi zapewnia aż 7 lat gwarancji na swoje produkty i daje możliwość wydłużenia tego okresu o kolejne trzy lata. Sprawdź, jakie warunki trzeba spełnić, by móc cieszyć się 10-letnią gwarancją na okna i drzwi.

Gwarancja 7+3 na produkty Sokółka Okna i Drzwi
SOKÓŁKA OKNA I DRZWI Drewniane okna i drzwi balkonowe
Dane kontaktowe:
bezpłatna infolinia 800 122 822
Lotników Lewoniewskich 1 16-100 Sokółka

PokażUkryj szczegółowe informacje o firmie

Produkty Sokółka Okna i Drzwi są objęte aż siedmioletnią gwarancją z wyjątkiem powłoki lakierniczej i okuć, dla których okres gwarancji jest skrócony do 5 lat (lub do 3 lat w przypadku obszarów położonych do 30 km od linii brzegowej morza).

Okres gwarancji powłoki lakierniczej w przypadku obszarów znajdujących się w odległości powyżej 30 km od linii brzegowej morza wynosi:

  • 3 lata na powłoki nieprzeźroczyste (kryjące),
  • 2 lata na powłoki z widocznym rysunkiem drewna (transparentne).

Okres gwarancji powłoki lakierniczej w przypadku obszarów znajdujących się w odległości poniżej 30 km od linii brzegowej morza wynosi:

  • 2 lata na powłoki nieprzeźroczyste (kryjące),
  • 2 lata na powłoki z widocznym rysunkiem drewna (transparentne).
Okna i drzwi Sokółka - sprawdź ofertę

Firma daje możliwość wydłużenia okresu gwarancji o kolejne trzy lata (z wyłączeniem opisanych wyżej produktów). Wystarczy, że spełnione zostaną dwa warunki:

  • montażu - powinien zostać wykonany jedną z dwóch metod - jako montaż warstwowy w murze bądź w strefie docieplenia przy zastosowaniu systemu illbruck Mowo; e obu przypadkach ważne jest to, by prace montażowe wykonała autoryzowana ekipie - ekipy montażowe, które mają autoryzację firmy Sokółka Okna i Drzwi, zostały odpowiednio przeszkolone z zakresu poprawnego i nowoczesnego sposobu montażu stolarki drewnianej;
  • wykonania trzech odpłatnych przeglądów serwisowych - pierwszy po trzech latach, a kolejne po pięciu i siedmiu latach od daty montażu. Pozwolą na bieżąco ocenić faktyczny stan stolarki, wykonać zabiegi kosmetyczne, zabezpieczające lub przeprowadzić niezbędne naprawy.

Pierwszy warunek można spełnić już przy zakupie okien i wybrać zalecany sposób montażu - odpowiednia informacja zostanie zawarta w umowie. Jeśli chodzi o przeglądy serwisowe, to chęć wykonania pierwszego przeglądu należy zgłosić drogą mailową na adres serwis@sokolka.com.pl

Zgłoszenie powinno zawierać:

  • dane kontaktowe zgłaszającego,
  • adres, pod którym znajduje się zamontowana stolarka,
  • miejsce zakupu stolarki,
  • numer faktury zakupu,
  • numer zlecenia produkcyjnego z Karty Gwarancyjnej.

Zgłoszenie należy przesłać nie później niż trzy miesiące przed upływem trzech lat od daty z faktury końcowej, która dotyczy danego zamówienia.

Źródło i zdjęcia: SOKÓŁKA OKNA I DRZWI