KRISPOL 1. LIGA podsumowuje sezon i podaje statystyki

KRISPOL 1. LIGA podsumowuje sezon i podaje statystyki

Sezon 2019/2020, w którym KRISPOL objął tytularny sponsoring nad 1. Ligą Siatkówki Mężczyzn, dobiega końca, czas więc na podsumowania. Pomimo epidemii koronawirusa i decyzji o wstrzymaniu spotkań na parkiecie boiska, wspólny sezon zaowocował 177 meczami, z czego 23 wydarzenia ligowe zostały wyemitowane przez telewizję, łącznie gromadząc przed telewizorami 800 tys. widzów i 72 132 kibiców na halach.

Sezon 2019/2020 był kolejnym, w którym zaplecze PlusLigi dzięki wsparciu sponsorów mogło podnosić swój poziom i stać się jeszcze bardziej atrakcyjne dla kibiców oraz partnerów. Kluczową decyzją, która wpłynęła na coraz większą profesjonalizację rozgrywek było wsparcie tytularnego sponsora rozgrywek - firmy KRISPOL.

Marketing sportowy jest najlepszą formą reklamy, emocje towarzyszące sportowi są najlepiej zapamiętywane przez naszych klientów - mówił przed sezonem Karol Krysiński, Prezes Zarządu firmy KRISPOL. - Stąd nasza decyzja o podjęciu współpracy z Polską Ligą Siatkówki. Stworzyły się nowe możliwości, 1. Liga Mężczyzn się profesjonalizuje, a my postanowiliśmy, że będziemy uczestniczyć w tym procesie.

Prezes Polskiej Ligi Siatkówki Paweł Zagumny nie krył zadowolenia z pozyskania tak ważnego partnera biznesowego. - Bardzo się cieszę, że pozyskaliśmy nowego sponsora - podkreśla Zagumny. - Daje on nam finansową stabilizację, a klubom możliwość rozwoju i dążenia do jak najlepszych wyników, przy wzorowej organizacji widowisk sportowych.

Elektryzującą walkę o ligowe medale uniemożliwiła pandemia koronawirusa. Udało się do czasu zatrzymania KRISPOL 1. Ligi rozegrać 177 meczów. Po raz pierwszy w historii walczono także o Puchar KRISPOL 1. Ligi, triumfowała w nim drużyna BBTS Bielsko-Biała, a impreza zebrała mnóstwo pochwał za organizację i doskonałą promocję siatkówki.

Profesjonalizacji i podnoszeniu atrakcyjności widowisk na zapleczu PlusLigi sprzyjała także Telewizja Polsat, której transmisje z 23 ligowych meczów obejrzało ponad 800 tysięcy widzów. Z kolei spotkania przyciągnęły do hal 72132 kibiców. Aż 39,6 mln zł wyniósł łączny ekwiwalent reklamowy KRISPOL 1. Ligi Mężczyzn.

- Cieszy nas udana współpraca z Polską Ligą Siatkówki - mówi Karol Krysiński, Prezes Zarządu firmy KRISPOL. - Szkoda tylko, że pandemia zabrała nam wszystkim możliwość oglądania sportowej walki o medale w KRISPOL 1. Lidze, bo emocji byłoby na pewno co nie miara - dodaje.

- Jesteśmy bardzo wdzięczni firmie KRISPOL za ten sezon wspólnej, bardzo dobrej pracy - dodaje prezes Zagumny. - Przy wsparciu naszych nowych partnerów możemy z optymizmem patrzeć w przyszłość i liczyć na dalszy rozwój. W sezonie 2020/2021 już pod nową nazwą i z nowym partnerem, lecz dokładnie z takimi samymi celami.

Przypomnijmy, że Polska Liga Siatkówki oraz firma KRISPOL dynamicznie rozwijają współpracę, którą zapoczątkował sezon 2019/2020 KRIPSOL 1. Ligi. W kolejnych rozgrywkach wiodący europejski producent bram i stolarki otworowej jeszcze mocniej zaangażuje się we wspieranie flagowych rozgrywek prowadzonych przez PLS. A zaplecze Ligi Mistrzów Świata wystartuje jako TAURON 1. Liga Mężczyzn.

Podsumowanie sezonu jest również dostępne na kanale Youtube producenta:

Firma powiązana: KRISHOME

Komentarze

Czytaj tak, jak lubisz
W wersji cyfrowej lub papierowej
Moduł czytaj tak jak lubisz