Kreacja została przygotowana w odsłonach: Dbamy o ciebie od 1917 roku, Budzimy świat od 1917 roku oraz Troszczymy się o Was od 1917 roku i jest podsumowaniem prawie 100-letnich działań firmy tworzącej wysokiej jakości produkty wyposażenia łazienki. Celem kampanii jest zwrócenie uwagi na eleganckie i dobrze zaprojektowane rozwiązania zapewniające użytkownikom łatwiejszy i przyjemniejszy początek dnia.
Roca – prawie 100 lat doświadczenia
Obecna w 135 krajach na świecie firma Roca, ma w swoim portfolio produkty zarówno dla zwolenników minimalizmu, jak i odważnych, nowoczesnych rozwiązań. Dzięki współpracy z projektantami takimi jak Georgio Armani, Antonio Bullo, Ramón Benedito czy David Chipperfield, od niemal wieku kreuje funkcjonalną przestrzeń kąpielową za sprawą produktów z najwyższej jakości materiałów oraz dopracowanych w najdrobniejszych detalach. Firma jako jedna z pierwszych na świecie wprowadziła do oferty innowacyjne rozwiązania ekologiczne redukujące zużycie wody i energii. Z powodzeniem wyposaża zarówno prywatne wnętrza jak i obiekty inwestycyjne, a swoją wiedzę i doświadczenie przekazuje również studentom wzornictwa, zapraszając ich m. in. do udziału w Międzynarodowym Konkursie Jump The Gap.
Przemyślana strategia firmy, troska o jakość produktów oraz podążanie za trendami i projektowanie zgodne z ideą design thinking sprawia, że Roca towarzyszy milionom ludzi na całym świecie każdego dnia.
Kreację reklamową na zlecenie korporacji Roca przygotowała agencja Tiempo BBDO z Barcelony. Kampania wizerunkowa ma zasięg międzynarodowy.
Firma powiązana: Roca