Jest to pierwsza Perła Ceramiki dla marki Ceramstic, jednak jestem przekonana, że nasza kolekcja tych prestiżowych trofeów się powiększy – mówi Agnieszka Rodziewicz, Dyrektor Marketingu i PR oraz stylista Ceramstic.
Oferta Ceramstic wciąż się rozrasta. Aktualnie wprowadzamy na rynek zupełnie nowe kolekcje, które z pewnością zasługują na uwagę zarówno klientów, jak i specjalistów z branży – dodaje Agnieszka Rodziewicz.
W 2009 roku do tytułu Perły Ceramiki zostały nominowane dwie kolekcje marki Ceramstic: kolekcja gresu lappato Sahara w kategorii „Płytki uniwersalne” oraz zwycięski Pop Art – w kategorii „Płytki podłogowe”.
Konkurs Perły Ceramiki UE organizowany jest corocznie od 2004r. przez redakcję kwartalnika "Wokół Płytek Ceramicznych". Konkurs promuje kolekcje płytek ceramicznych, które wyróżniają się wśród innych dostępnych na polskim rynku wzornictwem, bogactwem elementów i są produkowane wg najnowocześniejszych technologii.
Pop Art to kolekcja gresu polerowanego marki Ceramstic, która prostotę podnosi wręcz do rangi sztuki. Kontrastowe płytki bazowe - biała i czarna w formacie 60x30 cm pozwalają na uzyskanie niezliczonych efektów stylistycznych w każdym wnętrzu.
Czysta biel płytek gresowych znakomicie sprawdzi się w nowoczesnych pomieszczeniach urządzonych w minimalistycznym stylu. Głęboka czerń gresu może nadać elegancji designerskiemu wnętrzu, ale pozwala również na uzyskanie niemal barokowego efektu "glamour" - wystarczą tylko odpowiednio dobrane dodatki w kolorze złota (które pięknie odbijać się będą w niemal lustrzanej, polerowanej powierzchni płytek) i o nieco bogatszej ornamentyce.
Uzupełniające kolekcję modułowe dekory i listwy cięte wodą w formatach 60x30 cm i 30x10 cm nawiązują do najbardziej "naturalnego" połączenia czerni z bielą, czyli skóry zebry. Są nowoczesne, ale nie zimne - wnętrze urządzone z pomocą kolekcji Pop Art nabierze lekkości i wysmakowania.