- Tytuł Firma Roku 2018 jest dla nas tym cenniejszy, że otrzymuje się go głosami nie jurorów, ale internautów. Dokonując wyboru kierują się oni nie tylko sympatią, ale również oceną wielu, różnorodnych aspektów działalności danych firm. Internauci oceniają jak się współpracuje z poszczególnymi działami przedsiębiorstw, jakiej jakości są oferowane przez nie produkty... - powiedziała Katarzyna Ziułkowska, Dyrektor Marketingu firmy REJS.
Ponadto, warto zaznaczyć, że w tym roku, w plebiscycie wzięły udział cztery znakomite, odnoszące sukcesy w kraju i zagranicą przedsiębiorstwa. Jesteśmy dumni, że mogliśmy z nimi rywalizować - dodała Katarzyna Ziułkowska.
Gala konkursowa, czyli uhonorowanie tytułem "Firma Roku 2018"
Gala wręczenia tytułów "Człowieka Roku 2018" i "Firmy Roku 2018", a także nagród i wyróżnień w XVII już edycji konkursu "Meble Plus - Produkt Roku" odbyła się 24 stycznia 2019 r., podczas "4 Design Days" w Katowicach. Prowadził ją znany dziennikarz i prezenter telewizyjny Maciej Orłoś.
Gości powitała Justyna Łotowska, dyrektor wydawniczy w wydawnictwie Publikator, a nagrody wręczyli: Tomasz Szurawski - prezes Publikatora, Beata Michalik - redaktor prowadząca portal Biznesmeblowy.pl i Mariusz Golak - redaktor prowadzący magazyn "Meble Plus".
W imieniu firmy REJS laur "Firma Roku 2018" odebrał Michał Pesta, Dyrektor ds. Sprzedaży przedsiębiorstwa.
Przeczytaj
Może cię zainteresować
Dowiedz się więcej
Zobacz więcej
Zobacz mniej
REJS na 4DD
Gala konkursowa to tylko jeden z elementów obecności REJS na "4 Design Days". Podczas wydarzenia eksperci firmy wzięli udział w panelu dyskusyjnym, poświęconym projektowaniu i wyposażeniu idealnej Kuchni.
Mariusz Sieradzki, kierownik Działu Badań i Rozwoju REJS, wraz z innymi prelegentami rozważał zasady tworzenia funkcjonalnej przestrzeni kuchennej - rozmieszczenia najważniejszych sprzętów, tworzenia zabudowy meblowej, a także jej wyposażenia w akcesoria meblowe.
Ponadto podczas trwania całego wydarzenia, zwiedzający katowicki Spodek mogli oglądać produkty REJS na specjalnie przygotowanej ekspozycji. Dla przedstawicieli firmy była to dla znakomita okazja do spotkania się z jej klientami i partnerami, a także nawiązania nowych, ciekawych kontaktów.