Przebiegające pod hasłem „The Magic of Flooring” targi po raz kolejny udowodniły, że stanowią jeden z najważniejszych punktów w kalendarzu imprez branżowych. Przez cztery dni blisko 40 tys. osób zapoznawało się z najnowszymi trendami i innowacjami. W miejscu skupiającym specjalistów z wielu branż, nie mogło zabraknąć czołowych producentów z naszego kraju. Wśród 18 polskich firm, segment podłóg trójwarstwowych reprezentowała firma Baltic Wood.
W tym roku na targach przedstawiliśmy produkty z naszych dwóch linii – ekskluzywnej Elite Line i nowoczesnej Style Line - mówi Katarzyna Szczepska, Kierownik Działu Marketingu i PR w firmie Baltic Wood.
Pierwsza zachwyciła koneserów podłóg wykonanych z najszlachetniejszego drewna, zamkniętego w pełnej lub dwurzędowej desce, którzy cenią sobie naturalne piękno. Druga – miłośników zróżnicowanych kolorystycznie podłóg z trójrzędowej klepki, lubiących łączyć klasykę z nowoczesnością - dodała Katarzyna Szczepska.
Przygotowane przez firmę nowoczesne i otwarte w formie stoisko przyciągało zwiedzających również specjalnie zorganizowaną strefą z produktami wykonanymi z dębu. Dużym zainteresowaniem cieszyły się dębowe podłogi uszlachetniane lakierem matowym, olejem naturalnym ECO i różnokolorowymi bejcami. Uznanie zdobyły także perełki z kolekcji Boutique Collection – podłogi, w których naturalna struktura dębu podkreślana jest poprzez specjalny proces szczotkowania.
Targi Domotex, jak podkreślali wystawcy, były idealną okazją zarówno do prezentacji własnej oferty, jak również do odnowienia i utrzymania dotychczasowych kontaktów oraz pozyskania nowych parterów biznesowych. Producenci zwracali uwagę na to, że podobnie jak w ubiegłych latach, blisko 60% przyjezdnych było spoza Niemiec, nieraz z bardzo odległych krajów. Zwiedzający chwalili też szeroki wachlarz prezentowanych produktów, który ułatwiał porównywanie ofert, inspirował i skłaniał do dyskusji.
Kolejna odsłona targów planowana jest na 14 stycznia 2012 r.
Firma powiązana: Baltic Wood