Pierwsze ze stoisk miało charakter handlowy - prezentowana była na nim cała oferta produktowa Den Braven, a odwiedzający mogli porozmawiać z ekspertami firmy.
Drugie stoisko mieściło się w specjalnej Strefie Testów, która cieszyła się szczególną popularnością wśród odwiedzających.
Goście wraz z konsultantami firmy mogli przeprowadzić praktyczne testy produktów Den Braven - różnego rodzaju akrylów, zapachowego silikonu Aromasil oraz wziąć udział w pokazie super silnego kleju Mamut Glue, który klei wszystko wszędzie i natychmiast, udowadniając, że grawitację da się oszukać. Dodatkowo, proponowane były liczne gry multimedialne i zabawy z wykorzystaniem wybranych produktów Den Braven.
Udział w tegorocznych targach BUDMA, jest jednym z najważniejszych wydarzeń w ramach obchodzonego jubileuszu 40-lecia firmy Den Braven.
W tym roku prezentujemy odświeżoną linię naszych markowych produktów, przybliżamy nowości produktowe oraz dzielimy się sukcesem jakim jest rosnące uznanie kleju Mamut Glue w oczach na-szych klientów, przypieczętowane nagrodą Top Builder 2014 dla Najlepszego Produktu Budowlanego Roku. Cieszymy się, że mogliśmy tym razem nawiązać bezpośredni kontakt z naszymi odbiorcami, udzielić odpowiedzi na interesujące ich pytania oraz dać możliwość osobistego przekonania się o wy-jątkowych właściwościach produktów Den Braven poprzez wypróbowanie ich w praktyce - mówi Wojciech Majchrzycki, Dyrektor firmy Den Braven w Polsce.
Firma powiązana: Den Braven