W kampanii będziemy promować siłowniki Hi-Speed: o najwyższej dostępnej na rynku polskim prędkości otwierania i zamykania – rozwiązania zapewniające niemal trzykrotnie szybsze wykonywanie manewrów w porównaniu z tradycyjnymi systemami automatyki domowej. Do zakupu siłowników ma zachęcić specjalna, obniżona o 400-500 zł brutto cena każdego z będących w promocji siłowników.
Promocją cenową będą objęte trzy siłowniki do bram przesuwnych i trzy siłowniki do bram skrzydłowych, a zamówienie na nie można złożyć za pośrednictwem strony dedykowanej kampanii: https://www.nice.pl/superszybka-promocja/
Osoby, które kupią produkt objęty promocją, będą mogły go odebrać na terenie całego kraju, u jednego z ponad 1500 Partnerów Handlowych Nice.
Kampania prowadzona będzie w sieci reklamowej Google, za pośrednictwem portalu Facebook, w sieci DoubleClick, a także na portalach zasięgowych takich jak YouTube czy Onet. Do tego celu posłuży szereg dedykowanych kreacji reklamowych oraz filmy:
https://www.youtube.com/watch?v=J7xwn41hzgk&feature=youtu.be
https://www.youtube.com/watch?v=aPMIZ5f7Z2I&feature=youtu.be
Krótkometrażowe filmy skupiają się na podkreśleniu dwóch zalet produktu, to jest ich szybkości i bezpieczeństwa użytkowania, ukazywanych ze szczyptą ironii przez szczególnego bohatera. Nice w swojej najnowszej kampanii bawi się gatunkiem filmowym opowiadającym o "superbohaterach" i pokazuje, w jaki sposób inteligentna technologia będąca naszą "supermocą" może pomóc nam wypełniać codzienne, jaki i te wyjątkowe prowadzone przez "superbohatera" misje. Dzięki szybkości i precyzji działania, Hi-Speed jest synonimem bezpieczeństwa i ochrony: inteligentna technologia wykrywania przeszkód w połączeniu z fotokomórkami i sygnalizatorem świetnym, które wchodzą w zakres systemu automatyki, zapewniają wysokie i niezawodne parametry działania spełniające jednocześnie wymogi norm europejskich.
źródło i zdjęcia: Nice Polska