Okładka magazynu budujemy dom
Najnowszy numer Logo BudujemyDom.pl
Zobacz
Zobacz oferty produktowe firm
Rolety, kraty rolowane, markizy, żaluzje, okiennice

Nowa aplikacja do ofertowania rolet od Fart Produkt

Print image
Copy link image
time image Artykuł na: 4-5 minut 2020-10-15

Fart Produkt dla swoich klientów hurtowych wdraża aplikację do rolet zewnętrznych.

Do zalet aplikacji należy:

  • Łatwe wykonywanie ofert na rolety zewnętrzne, przyjazny interfejs użytkownika.
  • Możliwość zapisywania ofert, opisania ich np. danymi swojego klienta, wyszukiwania, ustawienia długości przechowywania.
  • Możliwość wysłania do nas jako zamówienia wcześniej wystawionych ofert, możliwość samodzielnego określenia dnia dostawy lub dnia odbioru rolet.
  • Kontrola zamówionych rolet, podgląd aktualnych statusów produkcyjnych.
  • Możliwość przydzielania dowolnej ilości subkont dla swoich pracowników i kontrola ich pracy i zyskowności poprzez udzielane rabaty.
  • Możliwość doliczania dodatkowych usług do oferty typu: montaż, dojazd, obróbki, demontaż itp.
  • Możliwość doliczania dodatkowych elementów do zlecenia typu: silniki, dodatkowe prowadnice, dodatkowe włączniki itp.
  • Kontrola limitów kredytowych związanych z kredytem kupieckim w naszej firmie

Kto może obsługiwać aplikację i jakie są warunki korzystania?

Korzystanie z aplikacji wymaga dostępu do internetu. Aplikację może obsługiwać firma, wpisana do systemu komputerowego Fart Produkt, powiadomienia o przyjęciu zleceń do produkcji, przychodzą na adres e-mail danek firmy. Należy mieć świadomość, że złożenie zamówienia będzie skutkowało jego wyprodukowaniem, więc wiązać się będzie z obowiązkiem zapłaty za to, co zostało zamówione. Ma to bardzo duże znaczenie w szczególności, gdy klient stworzy subkonta dla swoich pracowników, tym samym będzie odpowiadał za zamówienia złożone również przez jego pracowników. Oczywiście klient będzie miał możliwość zablokowania wysyłania zamówień przez dodatkowe subkonta, czyli przez pracowników firmy.

Samo wysłanie zamówienia wiąże się z kilkoma czynnościami, dlatego bardzo trudno jest omyłkowo wysłać zamówienie i nie jest to możliwie po przypadkowym kliknięciu jednego klawisza. Aby wysłać zamówienie należy kliknąć przycisk "wyślij zamówienie", wybrać termin dostawy, zaznaczyć w odpowiednim miejscu akceptację Warunków Sprzedaży zawartych w cenniku Fart Produkt i ponownie kliknąć przycisk "wyślij". Ponadto o wysłaniu zamówienia do firmy, klient jest informowany automatycznie, gdy tylko pojawi się w systemie Fart Produkt.

Każda osoba chcąca skorzystać z takiej formy robienia wycen, wysyłania zamówień, może zostać przeszkolona przez Przedstawiciela Handlowego, może także pojawić się w firmie Fart Produkt na szkoleniu lub instrukcja udzielona zostanie telefonicznie. Po wstępnej weryfikacji przez naszych klientów Fart Produkt planuje kolejno wprowadzać możliwość wycen i wysyłania zamówień na kolejne produkty. Następnym planowanym produktem, który zostanie wprowadzony do aplikacji będą bramy garażowe i przemysłowe.

źródło i zdjęcie: Fart Produkt

Budujemy Dom wrzesień 2020

Budujemy Dom

Dla budujących dom i wykonawców

Czas na Wnętrze listopad 2020

Czas na Wnętrze

Magazyn pełen inspiracji

Wnętrza 2020

Wnętrza

Nowoczesne, stylowe, piękne wnętrza - zasady, porady, inspiracje

Twój Dom Twój Styl 2019

Twój Dom Twój Styl

Poradnik shoppingowy

Dom Polski 2021

Dom Polski

Jak zbudować dom tańszy niż mieszkanie

Gardeners' World Edycja Polska listopad - grudzień 2020

Gardeners' World Edycja Polska

Najlepsze inspiracje i porady ogrodnicze

ABC Budowania 2020

ABC Budowania

Jak budować bez błędów

Nowoczesne Instalacje 2020

Nowoczesne Instalacje

Dom Energooszczędny Vademecum 2020

Dom Energooszczędny Vademecum