Od teraz może korzystać z wielu udogodnień i ofert specjalnych:
- wydłużonej gwarancji na systemy klimatyzacyjne do 5 lat, a na pompy ciepła nawet do 10 lat.
- powiadomień o zbliżającym się terminie przeglądu
- dostępie do dokumentacji urządzenia, z jego uruchomienia, konserwacji i napraw.
Aplikacja pozwala Daikin na udostepnienie wszystkich niezbędnych informacji o urządzeniu serwisantowi, jeśli klient zdecyduje się na zmianę firmy serwisowej. Wiemy, że jest to jedyna taka platforma na rynku.
Dzięki niej instalator może monitorować urządzenie klienta zdalnie i wspierać go jeśli jest taka potrzeba, a klient ma dostęp do wszelkich niezbędnych informacji, co zapewnia spokój i bezpieczeństwo.
Idealną aplikacją do zarządzania on-line urządzeniem i zintegrowaną z Daikin Stand By Me jest łatwo dostępna Onecta, do sterowania urządzeniem on-line, w której dodatkowo znajduje się zakładka ze wszystkimi informacjami gwarancyjnymi i serwisowymi jakie znajdują się też na Stand By Me. Łatwe i proste sterowanie i podgląd informacji na telefonie!
źródło i zdjęcie: Daikin Airconditioning Poland