Nowe funkcje w mobilnej aplikacji Systemu Kart Gwarancyjnych De Dietrich

Dzięki aplikacji Systemu Kart Gwarancyjnych na smartfony i tablety autoryzowani instalatorzy urządzeń marki De Dietrich mogą w wygodny sposób z dowolnego miejsca w terenie rejestrować montaż i uruchomienie urządzeń, a także wprowadzać informacje związane z przeglądami podczas wizyty u klienta.

Nowe funkcje w mobilnej aplikacji Systemu Kart Gwarancyjnych De Dietrich
Dane kontaktowe:
71 71 27 400, 801 080 881
Północna 15-19 54-105 Wrocław
Zobacz firmę w innym dziale: Kotły gazowe i olejowe Pompy ciepła

PokażUkryj szczegółowe informacje o firmie

Najnowszą funkcjonalnością w aplikacji SKG są powiadomienia push, które poinformują instalatora o zbliżających się terminach przeglądów zamontowanych przez niego urządzeń. Pozwoli to instalatorowi skontaktować się z klientem z odpowiednim wyprzedzeniem i umówić się na przegląd.

Kolejnym udogodnieniem podczas wprowadzania kilku gwarancji dla jednego klienta jest możliwość wczytania jednym kliknięciem wcześniej wprowadzonych danych tego samego użytkownika.

Rejestracja urządzeń w Systemie Kart Gwarancyjnych jest dla instalatorów obowiązkowa, a dla klientów jest warunkiem skorzystania z gwarancji na zakupiony kocioł czy pompę ciepła.

Aplikacja mobilna pozwala sprawniej przeprowadzić procedurę rejestracji podczas instalacji, a co za tym idzie szybciej uzyskać wynagrodzenie za montaż i uruchomienie od firmy BDR Thermea Poland czy punkty w Klubie Złotego Instalatora.

Aplikacja jest dostępna na urządzenia z systemem Android w sklepie Google Play oraz systemem iOS w App Store.

źródło i zdjęcia: BDR Thermea Poland