Aktualności
Nice Polska
Modułowy system sterowania NiceWay
Miniaturyzacja, wielozadaniowość i styl – te trzy cechy charakteryzują dziś elektronikę użytkową, bez której nie wyobrażamy sobie życia.
06.10.2011
Atest higieniczny dla farb Tytan EOS!
Farby elewacyjne marki Tytan EOS uzyskały Atest Higieniczny wydany przez Narodowy Instytut Zdrowia Publicznego. Przeprowadzone ekspertyzy potwierdziły, że mogą być one bezpiecznie stosowane w budynkach użyteczności publicznej.
05.10.2011
Stiebel Eltron Polska
Pompa ciepła Stiebel Eltron WWK 300 z dotacją od producenta
Tanie, proste oraz efektywne energetycznie rozwiązanie jest jeszcze bardziej dostępne dla właścicieli domów jednorodzinnych, jak również inwestorów budownictwa wielorodzinnego.
04.10.2011
Prezentacja drużyny koszykarek MATIZOL Lider Pruszków
W Hali Znicz w Pruszkowie, 29 października 2011 roku odbyła się uroczysta prezentacja drużyny Matizol Lider Pruszków, która występować będzie w sezonie 2011/12 w Polskiej Lidze Koszykówki Kobiet.
03.10.2011
Selena zmienia oblicza miast z marką TYTAN EOS
W najbliższym czasie w dwóch miastach – w Warszawie i we Wrocławiu – odbędzie się szereg wydarzeń artystyczno-kulturalnych związanych z promocją marki TYTAN EOS. Szczególnie godne polecenia są warsztaty szkoleniowe skierowane do deweloperów, chcących poszerzyć wiedzę z zakresu budownictwa energooszczędnego.
30.09.2011
Komfort
Dywany w stylu patchwork w najnowszej kolekcji Sklepów Komfort
Styl patchwork to jeden z tegorocznych trendów w branży wyposażenia wnętrz. Moda na łączenie w całość różnokolorowych fragmentów tkanin przeniosła się również na podłogę.
29.09.2011
Ceramika Paradyż
Folkowy Paradyż na targach CERSAIE
Projektanci i architekci Grupy Paradyż pokusili się o własną interpretację folku, którą można zobaczyć w ramach stoiska targowego firmy na tegorocznych targach CERSAIE.
27.09.2011
Badania wylewki anhydrytowej AGILIA™ SOLS A
Lafarge – wiodący producent materiałów budowlanych na świecie – zrealizował badania termowizyjne mające na celu porównanie efektywności przewodnictwa cieplnego tradycyjnego jastrychu cementowego oraz wylewki anhydrytowej AgiliaTM Sols A.
22.09.2011
WIŚNIOWSKI Sp. z o.o. S.K.A.
WIŚNIOWSKI otwiera bramę garażową Domu Modelowego w Jankach
Indywidualny projekt, wysokiej jakości materiały oraz ekstrawaganckie wnętrza – od początku sierpnia 2011 roku zwiedzający mogą oglądać imponujący Dom Modelowy w podwarszawskich Jankach.
13.09.2011
AkzoNobel Decorative Paints
„Let’s Color Fund” – zgłoś miejsce potrzebujące koloru i wygraj farby
Właśnie ruszył projekt „Let’s Color Fund”. W ramach akcji każdy ma szansę zgłoszenia miejsca potrzebującego odmiany za pomocą koloru. Autorzy najlepszych projektów otrzymają farby, dzięki którym będą mogli ożywić wybrane przez siebie przestrzenie.
02.09.2011
Selena
Wrocław: „Kadry modernizmu” - konkurs Seleny dla studentów
Słynny Trzonolinowiec, Kredka i Ołówek czy budynek Dolmedu... W konkursie fotograficznym „Kadry modernizmu” każdy student może zaprezentować swoje spojrzenie na jeden z budynków zaliczanych do stylu powojennego modernizmu.
02.09.2011
Śnieżka
Wzrost przychodów FFiL Śnieżka SA
FFiL Śnieżka SA opublikowała raport za pierwsze półrocze 2011 roku. Przychody Grupy w układzie narastającym wyniosły 276,7 mln zł, co w porównaniu do analogicznego okresu roku poprzedniego, kiedy wyniosły one 264,7 mln zł, daje wzrost o 4,5%.
01.09.2011
BeClever
BeClever - wyróżniony w „VIP – najlepsze okna i drzwi”
System rolet naokiennych CleverBox firmy BeClever został wyróżniony w rankingu najczęściej wybieranych dostawców dla producentów stolarki okiennej i drzwiowej. Zestawienie zostało przygotowane przez portal internetowy poświęcony branży stolarki budowlanej Infookno.pl.
31.08.2011
Lafarge wprowadził elektroniczny system obsługi klienta
Lafarge Cement wdrożył nowatorski system elektronicznej obsługi klienta (ECOK). Z platformy internetowej korzysta coraz szersza grupa klientów. Usługa umożliwia składanie zamówień na cement, śledzenie statusu ich realizacji oraz bieżące monitorowanie rozliczeń klienta. Dostęp do usługi on-line jest możliwy przez całą dobę, co jest dużym ułatwieniem dla klientów.
26.08.2011
DRUTEX S.A.
Kampania reklamowa firmy DRUTEX
15 sierpnia rozpoczęła się ogólnopolska kampania reklamowa okien marki DRUTEX, pod hasłem „DRUTEX. NAJLEPSZE OKNA!”. Składa się ona ze spotów wpisujących się w nową, całościową strategię komunikacji brandu. Podstawą rozwiązania kreatywnego projektu jest ukazanie ciepła i bezpieczeństwa, którym rozkoszuje się rodzina, dzięki posiadaniu najlepszych okien.
22.08.2011