Grupa Budujemy Dom:
Magazyn ONLINE
Miesięcznik Budujemy Dom ONLINE
Wykup dostęp od 1 zł

Kulisy reklamy DRUTEX z Andreą Pirlo, Philippem Lahmem i Jakubem Błaszczykowskim

DRUTEX, największy w Europie producent okien i drzwi, rozpoczął 1 czerwca br. oficjalną kampanię reklamową „ DRUTEX - Wybór Mistrzów“ , która realizowana jest w Polsce, Niemczech i we Włoszech.

Kulisy reklamy DRUTEX z Andreą Pirlo, Philippem Lahmem i Jakubem Błaszczykowskim
DRUTEX S.A. Okna i drzwi balkonowe z PVC
www.drutex.pl
DRUTEX S.A. Okna i drzwi balkonowe z PVC
Dane kontaktowe:
59 822 91 01
Lęborska 31, 77-100 Bytów

PokażUkryj szczegółowe informacje o firmie

Punktem centralnym kampanii jest spot reklamowy, którego głównymi bohaterami są ambasadorowie marki DRUTEX, światowej klasy piłkarze: Andrea Pirlo, Philipp Lahm i Jakub Błaszczykowski. Pomysł i realizacja spotu zostały powierzone zagranicznym ekspertom z wieloletnim doświadczeniem na międzynarodowym rynku mediów i reklamy.

Za stworzenie scenariusza odpowiedzialny był włoski dyrektor kreatywny, zdobywca 18 Lwów podczas Międzynarodowych Festiwali Reklamy w Cannes  -  Pietro Maestri, zaś Matteo Bonifazio reprezentujący międzynarodowy dom produkcyjny Casta Diva Pictures, znany na rynku włoskim i w Europie z realizacji licznych filmów i reklam dla światowych koncernów jak Samsung, Nestlè czy Adidas, zajął się reżyserią spotu.

Spot reklamowy będący wynikiem pracy światowych ekspertów wywołał sporo zamieszania i pozytywnych emocji w branży. DRUTEX jest bowiem pierwszą polską firmą, która zrealizowała film reklamowy z udziałem trzech gwiazd futbolu takiego formatu. Do tej pory stać było na takie działania tylko koncerny globalne.

Koncepcja spotu jest bardzo prosta: światowej klasy piłkarze różnią się pod względem osobowości, umiejętności, upodobań. To, co ich łączy, to umiejętność precyzyjnego wyboru najwyższej jakości produktów potrzebnych im w codziennym życiu. Niezależnie od tego czy chodzi o komputer, samochód, czy…okno. Jest to możliwe nie tylko dlatego, że są świetnymi piłkarzami, ale również dlatego, że wyróżniają się odpowiedzialnością i umiejętnością podejmowania właściwych, najlepszych decyzji.”- mówi Pietro Maestri.

Na początku spotu widzimy zabawną rywalizację pomiędzy dwoma Mistrzami w auli szkolnej podczas spotkania z młodymi fanami Philippa Lahma i Andrei Pirlo. W drugiej części filmu reklamowego z kolei pokazani są piłkarze w ich własnych domach wyposażonych w okna DRUTEX. W końcowej scenie obserwujemy Jakuba Błaszczykowskiego kopiącego piłkę ze świetną precyzją do domu Lahma, co nadaje całości lekkiego, zabawnego charakteru, bo rozstrzyga też całą konkurencję.

Spot ma bardzo jasny, rzeczywisty wymiar i profesjonalne zdjęcia oraz kreację” – dodaje Pietro Maestri opisując 30-sekundowy spot.

Na planie pracowała profesjonalna ekipa i zespół ekspertów, którzy czuwali nad całością projektu zapewniając jednocześnie komfort pracy dla piłkarzy biorących udział w projekcie.

To ogromna przyjemność współpracować z tak wiarygodnym partnerem, jakim jest firma DRUTEX. Kręcenie spotu było świetnym przeżyciem, atmosfera była  doskonała, a całość udało się zrealizować bardzo sprawnie. „Rywalizacja” pomiędzy mną a Philippem Lahmem była naprawdę zabawna, a widownia reagowała entuzjastycznie i z uśmiechem. Dlatego cieszę się, że DRUTEX zaangażował do realizacji spotu profesjonalistów z wieloletnim doświadczeniem i ogromną wiedzą w zakresie tego rodzaju projektów” – mówił Andrea Pirlo podczas kręcenia spotu w Monachium.

Podobnego zdania jest Philipp Lahm, który również wspomina miła atmosferę i chwali komfort pracy: „Mieliśmy dość napięty plan dnia, a mimo tego wszyscy spisaliśmy się na piątkę. Samo spotkanie z pozostałymi ambasadorami marki DRUTEX: Andreą Pirlo i Jakubem Błaszczykowskim było miłym doświadczeniem. Jestem dumny z posiadania tak odpowiedzialnego, profesjonalnego partnera, jakim jest firma DRUTEX".

Spot reklamowy DRUTEX-u został wykorzystany w kampanii on-line, telewizyjnej i prasowej w Polsce, Niemczech i Włoszech.

 „Naszym celem jest dalsze wzmacnianie wiodącej pozycji DRUTEX-u na rynku międzynarodowym i budowanie rozpoznawalności marki za granicą. Trzeba jednak pamiętać, że to jest proces długofalowy i nie można w tym wypadku iść na skróty. Mamy w swojej drużynie świetnych sportowców, którzy słyną z szybkości i zorientowania na wynik. Jestem pewien, że z taką drużyną z powodzeniem będziemy zdobywać zaufanie Klientów w kraju i za granicą“- mówi Leszek Gierszewski, DRUTEX S.A.

Poza spotem reklamowym powstał również film zza kulis przedstawiający historię kręcenia spotu, współpracy z piłkarzami, budowy scenografii, a więc wszystkiego, czego nie pokazane zostało w filmie reklamowym – 30 i 15 sek.

Making-Of (zza kulis): http://bit.ly/1ubaF9u
    
TV-Spot: http://bit.ly/W3qJ0O

źródło i zdjecie: DRUTEX