Nowe logo marki Dryvit
Celem grupy CPG Europe jest kompleksowe wsparcie inwestycji budowlanych. Jeden z kroków do większej integracji Dryvit z CPG Europe jest zmiana identyfikacji wizualnej marki Dryvit. Zmiana ta została wprowadzona już w Stanach Zjednoczonych, teraz przychodzi czas na wdrożenie jej w Europie.
Nowe logo będzie nawiązywać kolorem do identyfikacji grupy CPG, a zawarta w logo litera T będzie nawiązywać do marki Tremco, która w perspektywie światowej jest wiodącą marką w tej grupie.
Z dużą satysfakcją udostępniamy naszym klientom nową odsłonę naszej witryny internetowej – z nowym logo i w nowej kolorystyce. Dotychczasowa struktura, zapewniająca czytelny dostęp do informacji na temat systemów ociepleń i materiałów elewacyjnych marki Dryvit, projektów referencyjnych czy dokumentów technicznych, została zachowana. W większym stopniu eksponujemy efekty dekoracyjne, które można uzyskać dzięki naszym produktom - powiedziała Małgorzata Wojnowska-D’Arco, Head of Marketing and Market Analysis Department w Dryvit Systems USA (Europe) Sp. z o.o.
Zmiany w CPG Europe, wprowadzone w pierwszych miesiącach tego roku, dotyczą również identyfikacji wizualnej marki Tremco. Ponadto do grona wiodących marek produktów budowlanych w Europie, połączonych w CPG Europe, takich, jak illbruck, Flowcrete, Nullifire, Tremco, Vandex i Dryvit, dołącza Nudura, oferująca styropianowe szalunki tracone.
Dzięki temu oferta grupy na rynku europejskim została wzbogacona o systemy ścienne, które dają dużą swobodę projektowania oraz możliwość budowania w sposób efektywny energetycznie, zgodny z ideą zrównoważonego rozwoju.
źródło i zdjęcie: Dryvit