Grupa Budujemy Dom:
Magazyn ONLINE
Miesięcznik Budujemy Dom ONLINE
Wykup dostęp od 1 zł

Nowa kampania wizerunkowa Nice w telewizji Polsat

1 sierpnia 2021 roku rusza nowa kampania wizerunkowa Nice Polska w telewizji Polsat. Bilbordy sponsorskie Nice będą pojawiać się na głównym kanale ok. 19:45 po "Wydarzeniach", zaś od września 2021 zostaną wyemitowane także na antenach Polsat 2, Polsat Film, Polsat Sport i Polsat News.

Nowa kampania wizerunkowa Nice w telewizji Polsat
Nice Polska Automatyka do bram i rolet
www.nice.pl
Nice Polska Automatyka do bram i rolet
Dane kontaktowe:
22 759 40 00
Parzniewska 2 A, 05-800 Pruszków

PokażUkryj szczegółowe informacje o firmie

Historia i strategia sponsorska Nice

Wsparcie sportu od lat wpisane jest w strategię marketingową firmy Nice Polska, obchodzącej w tym roku swoje 25-lecie. Nice od lat jest szczególnie mocno związany z żużlem oraz z piłką nożną, ale wspiera też inne dyscypliny. Dzięki strategii marketingowej polegającej na zaangażowaniu w sport, Nice pomaga sportowcom z pasją, realizując przy tym swoje firmowe cele – czyli zwiększanie świadomość marki wśród obecnych i przyszłych Klientów firmy.

Na przestrzeni ostatnich lat Nice było m.in.:

  • Sponsorem tytularnym rozgrywek pierwszej ligi żużlowej oraz piłkarskiej pierwszej Ligi,
  • Sponsorem żużlowej reprezentacji Polski,
  • Oficjalnym Partnerem piłkarskiej Ekstraklasy,
  • Pierwszym w historii Sponsorem Głównym Sędziów PZPN na szczeblu centralnym.

Oprócz budowania wizerunku sponsora, Nice angażuje się także w społeczne działania, które są ważne dla młodych ludzi dopiero wchodzących w świat sportu.

Gdy 2014 roku Nice zostało sponsorem tytularnym Nice 1. Ligi Żużlowej, rozpoczęła się także historia cyklu turniejów dla młodzieżowców z serii Nice Cup. Obecnie Nice Cup rozgrywany jest w formule międzynarodowych turniejów parowych, w których udział biorą reprezentacje Polski, Ukrainy, Rosji, Łotwy i Danii.

Zawodnicy Nice 1. Ligi Żużlowej
Zawodnicy Nice 1. Ligi Żużlowej fot. Nice Polska

Działania Nice wokół młodzieżowej piłki nożnej rozpoczęła akcja „Piłkarski Diament” dedykowana wspieraniu młodych talentów i zawodników, którzy grając w małych klubach, marzą o piłkarskiej karierze.

W 2017 roku Nice objęło mecenatem Akademię Stadionu Śląskiego, która skupia się wyłącznie na wychowaniu i szkoleniu młodych piłkarzy. Nice wspiera Akademię, ponieważ chce dać szansę młodym, zaangażowanym i utalentowanym dzieciom z rodzin o różnym statusie społecznym, które w sporcie odnalazły swoją pasję.

Nice 1 Liga Piłkarska
Nice aktywnie wspiera rozwój młodych piłkarzy fot. Nice Polska

W ostatnich przedpandemicznych latach Nice była jednym ze sponsorów Klubowych Mistrzostw Polski w piłce nożnej organizowanych dla najmłodszych roczników. Wsparła również Mistrzostwa Świata w Piłce Nożnej organizowane dla Dzieci z Domów Dziecka.

Obecnie Nice pomaga siatkarskim drużynom Top Market MKS Pruszków oraz BKS Chemik Bydgoszcz, wspiera Amatorski Klub Kolarski Jura Bike Częstochowa, a także jest zaangażowana w karierę młodego zawodnika Filipa Zagórskiego, który właśnie wchodzi w świat profesjonalnego motorsportu.

Filip Zagórski
Filip Zagórski fot. Nice Polska

źródło i zdjęcia: Nice Polska