Grupa Budujemy Dom:
Magazyn ONLINE
Miesięcznik Budujemy Dom ONLINE
Wykup dostęp od 1 zł

Segmentowe bramy garażowe z napędem, który wynaleziono w 1926 roku

W 1926 roku wynaleziono pierwszy elektryczny mechanizm do otwierania bram segmentowych, co stało się początkiem ery wygodnych i bezpiecznych w eksploatacji automatycznych konstrukcji zabezpieczających. Ten segment rynku zyskał gwałtowny wzrost dla dalszego rozwoju w okresie II wojny światowej, kiedy bramy segmentowe stały się szeroko wykorzystywane przez amerykański kompleks przemysłowy. Dzięki odpowiedniej konstrukcji prowadnic w 1956 roku bramy segmentowe zaczęto instalować w samochodach ciężarowych i przyczepach. Obecnie segmentowe bramy garażowe montowane są masowo w garażach budynków mieszkalnych, obiektach usługowych i przemysłowych.

Segmentowe bramy garażowe z napędem, który wynaleziono w 1926 roku
DOORHAN Polska Bramy garażowe i wjazdowe, napędy do bram, drzwi
doorhan.pl
DOORHAN Polska Bramy garażowe i wjazdowe, napędy do bram, drzwi
Dane kontaktowe:
61 881 97 10, 885 241 234
Gdyńska 32, 62-004 Czerwonak /k Poznania

PokażUkryj szczegółowe informacje o firmie

Swobodne parkowanie samochodu bezpośrednio przed bramą garażu

Bramy garażowe segmentowe dzięki pionowemu prowadzeniu płaszcza, umożliwiają swobodne parkowanie samochodu bezpośrednio przed bramą. Zaleta pionowego startu segmentowej bramy garażowej przydaje się również w zimne i śnieżne dni, gdy miejsce parkingowe jest oblodzone lub zasypane śniegiem. To ważna zaleta, zwłaszcza, gdy posiadamy mało miejsca parkingowego przed garażem lub gdy wjazd do garażu znajduje się np. przy ruchliwej ulicy.

Swobodne parkowanie samochodu przed garazem z bramą segmentową było mozliwe już w 1926 roku. fot. DoorHana

Swobodne parkowanie samochodu przed garażem z bramą segmentową było możliwe już w 1926 roku

Segmentowe bramy garażowe DoorHan to nowoczesne i praktyczne rozwiązanie, które zapewnia doskonałą ochronę przed utratą ciepła oraz zaporę dla fal akustycznych. Wszystko to jest możliwe dzięki idealnej grubości skrzydła, które jest wypełnione 40 milimetrową warstwą bezfreonowej pianki.

Bramy garażowe segmentowe RSD02

Bramy garażowe segmentowe serii RSD02 przeznaczone są do montażu w otworach zarówno małych, jak i średnich. Mogą być instalowane w pomieszczeniach z nadprożem o wysokości 150 mm i odległościach bocznych (od krawędzi otworu do ściany) od 120 mm. Specjalnie zaprojektowana konstrukcja i różnorodne typy prowadzeń umożliwiają zestawienie tej serii bram garażowych w pomieszczeniach o różnych cechach architektonicznych. Wymiary otworu: szerokość - od 2 000 do 6 000 mm; wysokość - od 1 800 do 3 500 mm. Bramy garażowe mogą być wyposażone w drzwi przejściowe osadzone w skrzydle bramy.

Możliwe opcje wykończenia garażowych bram segmentowych Doorhan
Możliwe opcje wykończenia garażowych bram segmentowych DoorHan

Bramy garażowe segmentowe RSD01

Segmentowe bramy garażowe RSD01 Hybrid przeznaczone są do zamykania otworów o małych wymiarach (szerokość od 2 250 do 3 500 mm, wysokość od 2 030 do 2 840 mm) w garażach i pomieszczeniach technicznych. Konstrukcję opartą na niskim typie prowadzenia można zainstalować w pomieszczeniach o minimalnych węgarkach i nadprożu (od 85 mm). W przypadku braku nadproża i węgarków w pomieszczeniu stosuje się wbudowane (tunelowe) mocowanie. Bramy garażowe segmentowe RSD01 Hybrid są ​​idealne do zastosowania w indywidualnej konstrukcji. Mają szeroką gamę rozwiązań kolorystycznych i projektowych. Konstrukcja bramy segmentowej jest efektywna termicznie (niezawodnie uszczelnia otwór), jest trwała, łatwa w montażu i ma długą żywotność.

Budowa segmentowej bramy garażowej DoorHan
Budowa segmentowej bramy garażowej DoorHan

Bramy garażowe segmentowe RSD01 DIY

Garażowe bramy segmentowe o standardowych wymiarach posiadają cechy konstrukcyjne serii RSD01. Bramy garażowe produkowane są w 13 zestawach, które są zawsze dostępne w regionalnych magazynach. Mechanizm równoważący jest zaprojektowany dla 15 000 cykli operacyjnych. Zestawy są zaprojektowane do samodzielnego montażu, proste i wygodne zarówno podczas instalacji, jak i eksploatacji.

źródło i zdjęcia: DoorHan