Dla renomowanych marek o ugruntowanej pozycji rynkowej, takich jak Geberit, niezwykle istotna jest współpraca z doświadczonymi biurami projektowymi.
Producent zdecydował się nadać tytuł Ambasadora Marki Geberit cenionym polskim architektom wnętrz, doceniając wagę tej kooperacji. Znalazły się wśród nich Krystyna i Ida Mikołajskie, współwłaścicielki pracowni MIKOŁAJSKAstudio z Krakowa.
Jak radzą sobie w czasie epidemii?
Dostosowaliśmy pracę biura do obecnej rzeczywistości i staramy się w niej normalnie funkcjonować - mówi Ida Mikołajska. - Choć wymagało to pewnego wysiłku, całą operację logistyczną udało się sprawnie przeprowadzić. Nasi architekci pracują teraz w trybie homeoffice, mają dostęp do niezbędnego oprogramowania i baz danych. Jesteśmy ze sobą w stałym kontakcie telefonicznym, organizujemy także wideokonferencje. Zachęcamy inwestorów zainteresowanych projektem wnętrz prywatnych i komercyjnych do kontaktu telefonicznego oraz mailowego z naszą pracownią.
Okazuje się, że cały proces można przeprowadzić na odległość, bez bezpośredniego kontaktu z inwestorem. Pracownia MIKOŁAJSKAstudio ma na swoim koncie wiele takich realizacji. Aby zakończyły się one sukcesem, niezbędna jest dobra współpraca z wykonawcami, dostawcami i producentami wyposażenia wnętrz.
Zaufanie podstawą współpracy
W obecnej, trudnej sytuacji zaufanie, jakim architekt obdarza daną markę nabiera szczególnego znaczenia. Projektant musi mieć pewność, że produkty, które poleca klientom są sprawdzone, a producent nie zawiedzie go nawet w czasie kryzysu. Dlatego m.in. architektki pracowni MIKOŁAJSKAstudio zdecydowały się zainstalować w swoim biurze toaletę myjącą Geberit AquaClean Mera. Zależało im, aby każdy klient, zanim zdecyduje czy chce mieć takie urządzenie w swoim domu, mógł je wypróbować. O zaletach toalety myjącej bardzo szybko przekonali się sami architekci i pracownicy biura. To naprawdę bardzo komfortowe urządzenie, z którego sami na co dzień chętnie korzystamy. Jest niezwykle wygodne w użyciu i daje poczucie czystości. Toalety myjące Geberit polecamy również naszym klientom - mówi Ida Mikołajska.
Ogrzewanie deski, intuicyjne zdalne sterowanie, technologia natrysku WhirlSpray, automatyczne podnoszenie i opuszczanie pokrywy deski sedesowej to niektóre z docenianych zalet.
Dzięki doskonałemu połączeniu wzornictwa i techniki, toalety myjące Geberit zajmują mniej miesca niż tradycyjne urządzenia. Dostępne modele pozwalają dobrać wariant optymalny do aranżacji wnętrza i indywidualnych wymagań klienta.
Higiena na co dzień
W obliczu epidemii koronawirusa szczególnie mocno przekonaliśmy się, jak ważna jest higiena. W ofercie Geberit znajdziemy więc bezdotykowe przyciski uruchamiające do WC, przyciski z wbudowanym pojemnikiem na kostki higieniczne oraz z funkcją odsysania zanieczyszczonego powietrza.
W ofercie znajdziemy też rozwiązania zapewniające odpowiednią higienę wody pitnej. Spłukiwanie higieniczne Geberit zapewnia regularną wymianę wody i bezpieczeństwo mikrobiologiczne instalacji wody pitnej.
Architekci polecają Geberit
Ambasadorzy Marki Geberit, wśród których oprócz Krystyny i Idy Mikołajskich znaleźli się też Agmima Rzeszów Agata i Michał Kret, Katarzyna Rosłoń, Marta Kilan i Tomasz Słomka oraz Żaneta Mikołajczyk, Agata Kokot i Marta Sowulewska-Kołodziej, mają zaufanie do czołowego europejskiego producenta systemów sanitarnych.
Przekonali się, że na jego sprawdzonych produktach można polegać. Dlatego z pełnym przekonaniem polecają je swoim klientom, zarówno w dobrych, jak i tych nieco trudniejszych czasach.
źródło i zdjęcia: Geberit