Nowe wyzwania przed marką PURMO
Marka PURMO chcąc sprostać wyzwaniom i lepiej spełnić oczekiwania swoich klientów, zmienia swoją strategię, obierając kierunek rozwoju zrównoważonych rozwiązań z zakresu komfortu wnętrz.
PURMO skupia się obecnie na promowaniu systemowego podejścia z kompleksowymi i energooszczędnymi rozwiązaniami, a nie na grupach produktów. Dla podkreślenia tego zaprezentowano nowy symbol oraz logo. Wielobarwny znak graficzny symbolizuje wiedzę i doświadczenie w ogrzewaniu i chłodzeniu.
Według nowej strategii marki PURMO cała działalność ma zapewnić klientom proekologiczne rozwiązania.
Skupienie się na kompletnych rozwiązaniach, a nie na poszczególnych komponentach, zapewni większy komfort cieplny pomieszczeń. PURMO, dzięki szybkiemu montażowi oraz łatwiej obsłudze, wspiera instalatorów oraz użytkowników swoich rozwiązań. Poszerza także ofertę w zakresie wsparcia projektantów.
Przedsiębiorstwo znacząco ograniczyło zużycie zasobów (wody i energii) oraz zminimalizowało wpływ procesów produkcyjnych na naszą planetę.
Co ważne, PURMO pamięta o tworzeniu innowacyjnych i zrównoważonych rozwiązań, biorąc pod uwagę cały cykl życia produktów. Nadrzędnym celem PURMO pozostaje nieustannie dostarczanie klientom najlepszych rozwiązań z zakresu ogrzewania i chłodzenia.
źródło i zdjęcia: PURMO