Aluprof awansuje w rankingu Top Marka

Top Marka to ranking, który przedstawia wyniki analizy magazynu „Press” i instytutu monitoringu „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów”. Obejmuje on 500 firm z 50 branż, sklasyfikowanych według liczby i rodzajów wzmianek w mediach na ich temat.

Aluprof awansuje w rankingu Top Marka
Aluprof S.A. Systemy aluminiowe
Dane kontaktowe:
+48 (33) 819 53 00, +48 (33) 822 05 12
Warszawska 153 43-300 Bielsko-Biała

PokażUkryj szczegółowe informacje o firmie

Awans Aluprof 

Firma Aluprof jest europejskim liderem produkcji systemów aluminiowych o międzynarodowej renomie. Przedsiębiorstwo wywodzące się z Bielska-Białej, już kolejny raz znalazło się w zestawieniu najsilniejszych polskich marek.

Plebiscyt rok temu poszerzył zakres analizy o 39 branż i 383 marki stając się największym tego typu badaniem w Polsce. Przebadanych zostało łącznie ponad 73 mln materiałów (o 20 mln więcej niż rok temu) — tekstów prasowych, publikacji on-line i treści na social media.

Metodologia analizy, również uległa zmianie, dzięki temu wzrósł poziom precyzji w wykazywaniu pozycji i wydźwięku poszczególnych firm. W ten sposób powstał wskaźnik siły marki, umożliwiający porównywanie brandów w mediach tak różnych od siebie jak prasa czy social media.

Aluprof jest europejskim liderem rynku stolarki aluminiowej.  Firma poprawiła swoją pozycję względem ubiegłego roku i awansowała o jedno „oczko” do góry w kategorii „Materiały budowlane”, plasując się w tegorocznym rankingu na 7. miejscu.

Aluprof zajął 327 miejsce, tym samym poprawił swoją pozycję w rankingu. Marka jest stale obecna w mediach z uwagi na liczne działania z różnych dziedzin, które podejmuje – związane z architekturą, nauką, ekologią, zrównoważonym rozwojem i budownictwem.

Firma zaangażowała się także w organizację prestiżowych konkursów dla architektów, a systemy aluminiowe Aluprof są montowane w wielu wysokiej jakości budynkach na całym świecie.

– Dla nas ważne jest, aby o marce Aluprof mówiono nie tylko dużo, ale także dobrze. Obecność w rankingu Top Marka 2018 jest dla nas potwierdzeniem, że ten cel realizujemy z sukcesem. Jedocześnie to ogromny przywilej: móc po raz kolejny znaleźć się wśród najmocniejszych brandów, które wspólnie budują silny wizerunek polskich marek – podkreśla Bożena Ryszka, Dyrektor Marketingu Aluprof SA. 

Marka Aluprof tylko w tym roku była obecna na liście 500 największych firm Rzeczpospolitej, w rankingu najsilniejszych polskich ambasadorów ogłoszonym przez tygodnik Wprost oraz zdobyła tytuły liderów stolarki aluminiowej w najważniejszych krajowych rankingach.

Opracowanie: redakcja IRBJ

Źródło i zdjęcia: Aluprof