II Ogólnopolskie Forum Stolarki odbyło się 3 października 2019 roku, podczas Targów Warsaw Build, po raz pierwszy jako uzupełnienie dobrze znanych fanom dobrego designu Targów Warsaw Home. Zwieńczeniem forum była uroczysta Gala, w której udział wzięło prawie 400 przedstawicieli z ponad 200 przedsiębiorstw z branży stolarki.
Aluprof 11 raz z rzędu zwyciężył, tym razem aż w dwóch kategoriach. Dyplomy Lidera Rynku Stolarki 2019 w kategorii Dostawcy systemów aluminiowych oraz Dostawcy systemów roletowych odebrał p. Aleksander Białas, specjalista ds. marketingu.
Na targach ogromnym powodzeniem cieszyła sie I Krajowa Wystawa Innowacji na której spotkali się najważniejsi gracze na rynku, wytyczający kierunek rozwoju branży stolarki.
Na wystawie promowane były spektakularne produkty nowoczesnej stolarki, a wśród nich nie zabrakło najnowszej propozycji naszej firmy – systemu MB-Skyline dedykowanego m.in. dla budownictwa jednorodzinnego rezydencjalnego. Drzwi przesuwne z ukrytą ramą doskonale wpasowują się w panujący dzisiaj trend na duże przeszklenia i subtelny wygląd profili, przeznaczone dla tych klientów, dla których poza jakością i funkcjonalnością liczy się też estetyka. Jesteśmy bardzo zadowoleni bo cieszyły się one dużą popularnością podczas trwania całej wystawy - mówi Bożena Ryszka, dyrektor marketingu i PR Aluprof.
Uczestnicy Ogólnopolskiego Forum Stolarki wzięli udział w głosowaniu na najbardziej nowatorski produkt Wystawy Innowacji, którym okazało się okno Future Energy Line, opracowane przez firmę Petecki we współpracy z rzeszowską ML System. To pierwsze okno z przezierną szybą fotowoltaiczną, która produkuje prąd dla gospodarstwa domowego. Docenione przez branżę rozwiązanie wykonano w systemie MB-86 marki Aluprof.
System MB-86 jest idealny do budownictwa energooszczędnego ze względu na podwyższone właściwości izolacyjne. Stosując go w zewnętrznych elementach architektonicznej zabudowy polepsza efektywność energetyczną budynku. MB-86 jest odpowiedzią nie tylko na trendy zrównoważonego budownictwa ale też na obowiązujący design - mówi Bożena Ryszka, dyrektor marketingu i PR Aluprof.
źródło i zdjęcie: Aluprof