Kampania reklamowa Franke prezentowana będzie w kanałach telewizyjnych najlepiej dopasowanych do grupy docelowej, obejmie także prasę i internet. Od strony kreatywnej całość koncepcji przygotowała agencja Bardzo.
W telewizyjnej reklamie, wyreżyserowanej przez Karolinę Lewicką, rodzinę odwiedza potencjalny kupiec domu oraz agentka nieruchomości. Okazuje się jednak, że dom, a zwłaszcza kuchnia, w której koncentruje się życie rodzinne, przywołują wspomnienia, z którymi bohaterowie nie chcą się rozstać.
Hasło kampanii -„Kuchnia sercem domu”- idealnie odzwierciedla to, jak my we Franke myślimy o kuchni.Według nas, to najważniejsze miejsce dla całej rodziny. Tutaj nie tylko przygotowujemy posiłki, ale także rozgrywają się ważne sprawy z naszego życia. Rozmawiamy z najbliższymi, biesiadujemy z przyjaciółmi, wyruszamy w fascynujące kulinarne podróże. Nastrój spotu pokazuje, że z kuchnią wiążą się nasze wspomnienia i mamy do niej emocjonalny stosunek. To prawdziwe serce domu, a nie jedynie miejsce wypełnione niezbędnymi do życia przedmiotami - komentuje Monika Dembowska, Marketing Manager Franke Polska.
Poprzez kampanię Franke chce zwiększyć świadomość marki jako producenta całościowego wyposażenia kuchni: zlewozmywaków, baterii, płyt grzewczych, piekarników, okapów oraz przydatnych akcesoriów, tworzących funkcjonalne i piękne wnętrze. Silny akcent położono na Franke Vital, baterię z filtrem do wody w formie kapsułki.
Za strategię i zakup mediów odpowiada dom mediowy Carat. Kampania potrwa od 16 września do 31 października.
"Kuchnia sercem domu" to pierwsza tak duża kampania telewizyjna Franke od 15 lat. W dniu rozpoczęcia telewizyjnych emisji spotu firma zorganizowała uroczystą premierę w warszawskiej Kinotece.
źródło i zdjęcia: Franke