Sercem showroomu jest flagowa centrala TaHoma® Premium, która łączy urządzenia domowe, tworząc kompletny ekosystem Home Intelligence. Każdy znajdzie tu coś dla siebie, łącznie ze strefą chillout, w której w przyjemnej atmosferze wyciszenia można zgłębić tematykę Internetu Rzeczy.
- "W Happy Home Somfy prezentujemy, jak zmienić każde mieszkanie ze statycznego lokalu w prawdziwie aktywnego sojusznika naszych codziennych działań. Nowoczesny showroom został stworzony z myślą o wszystkich, którzy chcą rozpocząć swoją przygodę z technologiami inteligentnymi w domu lub też posiadają już takie rozwiązania, ale chcą je rozbudować o nowe funkcjonalności. To miejsce to trzeci w Europie - po Francji i Czechach - projekt, prezentujący w formie interaktywnej rozwiązania marki Somfy" - Radosław Borkowski, dyrektor zarządzający Somfy Polska.
Koncepcja estetyczna wnętrza showroomu Somfy bazuje na stworzeniu przyjaznej przestrzeni, w której łatwo wyróżnić poszczególne strefy, takie jak: Home Climate (rozwiązania dedykowane energooszczędności), Home Protect (kamery i systemy alarmowe), Home Access (urządzenia gwarantujące bezpieczny dostęp do domu), Home Interior i Home Outdoor (rozwiązania sprzyjające komfortowemu spędzaniu czasu wewnątrz i na zewnątrz).
źródło i zdjęcia: Somfy