W pięciu halach o łącznej powierzchni 120 tys. m² swoje stoiska zaprezentowało około 800 wystawców z sektorów Furniture, Kitchen & Dining, Interior Finish oraz Deco. Wśród nich nie mogło zabraknąć Geberit oraz Koło. Spektakularna ekspozycja produktów z serii ceramicznych i meblowych, zorganizowana na powierzchni 320 m², była doskonałą okazją do zapoznania się z najnowszymi rozwiązaniami obu marek.
Z dużym uznaniem odwiedzających spotkała się nowa linia umywalek marki Koło VariForm. Wyróżnia się ona wielością rozwiązań, nowoczesnym designem oraz możliwością łatwego dopasowania do każdej łazienki, zarówno pod względem stylu, jak i gabarytu czy sposobu montażu. Wszechstronność i elegancja tej serii sprawiają, że dobrze trafia ona w potrzeby architektów i projektantów wnętrz.
Wśród licznych produktów, zaprezentowanych przez Geberit, uwagę przyciągała słynna toaleta myjąca AquaClean, którą można było dokładnie obejrzeć, a nawet - wypróbować w jednej z dwóch supernowoczesnych ciężarówek ekspozycyjnych, tzw. Comfort Trucków Geberit. Obok nich znalazło się także miejsce dla ekspozycji stelaży podtynkowych i przycisków Geberit, a także rozwiązań do natrysków bezbrodzikowych: CleanLine i Setaplano.
Oprócz tego, na stoisku szwajcarskiego koncernu w Hali C, na odwiedzających czekały gorąca kawa oraz zespół profesjonalnych doradców. Geberit, jako lider branży, wyraźnie stawia na ciągły rozwój i innowacyjność swoich rozwiązań, a także na technologie przyjazne dla środowiska i ułatwiające oszczędzanie wody. Cechami jego oferty, które wybijają się na pierwszy plan, są ponadczasowa trwałość, nowoczesny design i ekologiczne myślenie - wartości wysoko cenione nie tylko wśród odwiedzających warszawskie targi. Największe w Polsce targi designu nie zwalniają tempa. Kolejna edycja Warsaw Home już za rok.
źródło i zdjęcia: GEBERIT