Ranking Budowlana Marka Roku to klasyfikacja materiałów budowlanych produkowanych w Polsce. XIV edycja Gali Budowlana Marka Roku odbyła się w hotelu Venecia Palace w Michałowicach k. Warszawy, gdzie przyznano wyróżnienia dla marek najbardziej cenionych przez wykonawców.
Uroczysta Gala jako zwieńczenie projektu zgromadziła licznych gości, wśród których znaleźli się przedstawiciele producentów materiałów budowlanych, organizacji zrzeszających wykonawców, stowarzyszeń branżowych, i partnerów biznesowych. Laureaci zostali uhonorowani w kilkudziesięciu kategoriach produktowych za sukcesy w kreowaniu silnej marki na rynku materiałów budowlanych w 2018 roku. Tytuł został przyznany na podstawie wyników ogólnopolskiego badania opinii i preferencji firm wykonawczych.
- "W pierwszym kwartale 2018 r. przeprowadziliśmy ogólnopolskie badanie ankietowe wśród wykonawców, aby poznać ich opinie na temat kilkudziesięciu grup asortymentowych materiałów budowlanych" - wyjaśnia Małgorzata Walczak-Gomuła, Prezes Zarządu ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku.
- "Efektem badania jest Ranking Budowlana Marka Roku, który oferuje producentom trzy główne korzyści – wiedzę o pozycji własnej i konkurencji, promocję wśród klientów oraz prestiż. Ranking Budowlana Marka Roku, to jedno z narzędzi umożliwiających nam ocenę, jak nasza aktywność rynkowa i działania komunikacyjne przekładają się na wizerunek marki, w tym wypadku w oczach wykonawców" - komentuje Marcin Szewczuk, Marketing Manager Aluplast sp. z o.o..
Oczywiście ta ocena nie jest wcale tak prosta, gdyż oferując półprodukt, nie mamy pełnej kontroli nad finalnym kształtem produktu oraz usług mu towarzyszących, a to są niezwykle istotne czynniki wpływające na opinię wykonawców o marce. Tym bardziej cieszymy się, że z jednej strony nasza marka jest tak dobrze oceniana przez wykonawców, a z drugiej strony wspiera sprzedaż ich wyrobów do klientów ostatecznych.
źródło i zdjęcia: aluplast Sp. z o.o.