Od 15 do 18 lutego ponad 300 wystawców prezentowało swoje produkty w katowickim Spodku oraz w Międzynarodowym Centrum Kongresowym. Wśród nich nie mogło zabraknąć firmy Stegu.
Trzecia edycja targów 4 Design Days przez pierwsze dwa dni były gratką przede wszystkim dla architektów i projektantów, natomiast 17 i 18 lutego - w trakcie dni otwartych, inspiracji wśród wystawców poszukiwali urządzający wnętrza - domy, mieszkania czy budynki użyteczności publicznej.
4 Design Days to także ponad 50 sesji tematycznych i wykładów. W jednej z nich zatytułowanej "Szkło, kamień, cegła, a może metal – fasady na miarę możliwości" wziął udział Kierownik Biura Projektów Stegu - Pan Jacek Wróbel. Nasze stoisko, jak co roku, cieszyło się bardzo dużym zainteresowaniem zwiedzających. Spośród prezentowanych produktów numerem jeden okazała się tegoroczna nowość, czyli betonowa płytka cegłopodobna z szarą fugą - Monsanto.
Nie mniejszą popularnością mogła poszczycić się płytka Constructo - wierne odzwierciedlenie klasycznej deski szalunkowej w gipsowej odsłonie. Nieregularne krawędzie, struktura surowego betonu oraz odbicie rysunku naturalnego drewna, to główne zalety płytki, która idealnie wpisuje się w aktualne trendy wnętrzarskie, w których króluje m.in. minimalizm oraz powrót do natury. Targi 4 Design Days to nie tylko platforma wymiany poglądów między najbardziej utytułowanymi architektami i projektantami, ale przede wszystkim źródło inspiracji oraz prezentacja światowych trendów w architekturze i wystroju wnętrz. W tym roku w ciągu czterech dni na ponad 12 000 m2 powierzchni ekspozycyjnej pojawiło się ponad 20 000 zwiedzających, zafascynowanych designem, obiektami stylowymi, wykraczającymi poza standardowe ramy.
źródło i zdjęcia: Stegu