Grupa Budujemy Dom:
Magazyn ONLINE
Miesięcznik Budujemy Dom ONLINE
Wykup dostęp od 1 zł

Kampania reklamowa SWISS KRONO

Już 1 lipca rusza ogólnopolska kampania promująca markę SWISS KRONO i podłogi laminowane. Twarzą kampanii, podobnie jak w roku 2017, jest Tomasz Kammel, znany dziennikarz, prezenter telewizyjny i tropiciel pięknych podłóg.

Kampania reklamowa SWISS KRONO
SWISS KRONO sp. z o.o. PLATINIUM podłogi laminowane
www.swisskrono.pl
SWISS KRONO sp. z o.o. PLATINIUM podłogi laminowane
Dane kontaktowe:
68 363 12 97
Serbska 56, 68-200 Żary
Zobacz firmę w innym dziale: Panele Panele Płyty drewnopochodne

PokażUkryj szczegółowe informacje o firmie

Kampania realizowana jest w  telewizji i radio, prasie, na portalach internetowych i w mediach społecznościowych.

- "W kampanii 2018 stawiamy nie tylko na walory estetyczne paneli, ale także na edukację - w filmach odpowiadamy na ważne dla klientów kwestie związane z użytkowaniem paneli i sposobem ich montażu. Przygotowaliśmy w tym celu wiele nowych filmów, zapraszając do współpracy codziennych użytkowników: Julię i jej 3 dzieci, architekta, wykonawcę, właścicielkę szkoły tańca, sprzedawcę i właściciela hotelu. Wszyscy oni opowiedzą Państwu na co zwracali uwagę przy wyborze SWISS KRONO i co jest dla nich ważne. Filmy te będą bazą wiedzy nie tylko dla  przyszłych klientów, ale także doskonałym materiałem i źródłem informacji dla pracowników salonów sprzedaży. Co więcej, dla pracowników punktów handlowych oferujących nasze produkty, przygotowaliśmy także nowe filmy instruktażowe prezentujące szczegółowo zasady związane montażem podłóg laminowanych SWISS KRONO, tak by długie lata cieszyć się z ich użytkowania" -  podkreśla Jarosław Masina, Kierownik Działu Marketingu SWISS KRONO sp. z o.o.

Od strony produktowej, kampanii towarzyszy wprowadzenie na rynek 20 nowości podłogowych z kolekcji PLATINIUM oraz nowej linii podłóg laminowanych o szerokości 244 mm: kolekcja BLACKPOLL (https://www.swisskrono.pl/platinium).

źródło i zdjęcia: SWISS KRONO sp. z o.o.