Kampania realizowana jest w telewizji i radio, prasie, na portalach internetowych i w mediach społecznościowych.
- "W kampanii 2018 stawiamy nie tylko na walory estetyczne paneli, ale także na edukację - w filmach odpowiadamy na ważne dla klientów kwestie związane z użytkowaniem paneli i sposobem ich montażu. Przygotowaliśmy w tym celu wiele nowych filmów, zapraszając do współpracy codziennych użytkowników: Julię i jej 3 dzieci, architekta, wykonawcę, właścicielkę szkoły tańca, sprzedawcę i właściciela hotelu. Wszyscy oni opowiedzą Państwu na co zwracali uwagę przy wyborze SWISS KRONO i co jest dla nich ważne. Filmy te będą bazą wiedzy nie tylko dla przyszłych klientów, ale także doskonałym materiałem i źródłem informacji dla pracowników salonów sprzedaży. Co więcej, dla pracowników punktów handlowych oferujących nasze produkty, przygotowaliśmy także nowe filmy instruktażowe prezentujące szczegółowo zasady związane montażem podłóg laminowanych SWISS KRONO, tak by długie lata cieszyć się z ich użytkowania" - podkreśla Jarosław Masina, Kierownik Działu Marketingu SWISS KRONO sp. z o.o.
Od strony produktowej, kampanii towarzyszy wprowadzenie na rynek 20 nowości podłogowych z kolekcji PLATINIUM oraz nowej linii podłóg laminowanych o szerokości 244 mm: kolekcja BLACKPOLL (https://www.swisskrono.pl/platinium).
źródło i zdjęcia: SWISS KRONO sp. z o.o.