Corocznie Nice Polska, za pomocą Warszawskiego Towarzystwa Speedwaya, stara się pomóc osobom, które w ostatnim sezonie doznały kontuzji i potrzebują wsparcia. W poprzednich latach środki finansowe z licytacji żużlowych gadżetów wsparły rehabilitację Andrzeja Szymańskiego, Witalija Biełousowa czy Adriana Woźniaka. W tym roku podjęto decyzję o dołączeniu się do akcji zainicjowanej przez Stal Gorzów i wsparciu Tomasza Golloba.
- "Nie jesteśmy standardowym sponsorem, którego rola kończy się na ekspozycji własnego logotypu. Przy okazji współpracy z Nice 1 Ligą Żużlową także udało nam się przeprowadzić kilka ciekawych projektów: stworzyliśmy rywalizację o Indywidualne Mistrzostwo Ligi, cykl Nice Cup – rozgrywany w ubiegłym roku na podstawionym przez nas sprzęcie oraz corocznie w przerwie w rozgrywkach włączamy się w działalność charytatywną." – powiedział Wojciech Jankowski, Business Development Manager w Nice Polska.
Na podstawie umowy sponsoringu ligi, Nice otrzymuje od klubów startujących w rozgrywkach gadżety żużlowe. W tym roku blisko 30 ciekawych przedmiotów można znaleźć na portalu charytatywni.allegro.pl. Gadżety są systematycznie dodawane. Wśród akcesoriów przekazanych przez kluby Nice 1 LŻ znajdziemy klubowe czapeczki, szaliki, a także plastrony z różnych imprez z minionego sezonu. Dodatkowo do akcji włączyła się firma One Sport, która na licytacje przekazała plastrony z różnych zawodów. Ciekawostką jest również unikatowa płyta CD z hymnem Orła Łódź, na której można znaleźć także wersję karaoke tego utworu.
Pełny wykaz przedmiotów, z których licytacji całkowity dochód zostanie przekazany na konto pomocowe dla Tomasza Golloba, można znaleźć pod tym linkiem:
https://charytatywni.allegro.pl/listing?charityOrganizationPurposeId=3937.
Nice Polska w latach 2013-2014 był jednym ze sponsorów głównych najlepszego polskiego żużlowca wszechczasów.
źródło i zdjęcia: Nice Polska