Grupa Geberit rozpoczęła wdrażanie nowej strony internetowej na wszystkich rynkach, na których istnieje. Kluczowym założeniem przy projektowaniu nowych funkcjonalności i wyglądu była chęć uproszczenia zarówno struktury strony jak i prezentowanych na niej treści.
Podstawą było wprowadzenie na stronie głównej układu kafelkowego. Podniesiona została funkcjonalność strony poprzez dodanie dużej, czytelnej wyszukiwarki oraz połączenia podstron produktowych z katalogiem online.
- "Nasi klienci powinni zawsze mieć dostęp do informacji, niezależnie od urządzenia z jakiego korzystają", mówi Krzysztof Brzeziński, Dyrektor Marketingu Geberit.
- "Nowa strona oferuje dostęp do wszelkich informacji, od ogólnych do dokładnych parametrów technicznych wraz z odesłaniem do katalogu online, a to wszystko na jednej stronie."
Dla projektantów nowej strony istotne było również, aby była ona responsywna i przyjazna w przeglądaniu na urządzeniach mobilnych.
- "Dzięki nowej strukturze, zarówno klienci prywatni, jak i biznesowi mogą czuć się komfortowo na naszej stronie", mówi Dirk Wilhelm – Digital Director w Grupie Geberit.
- "Strona Geberit coraz częściej używana jest z poziomu smartfonów, dlatego została przeprojektowana w sposób responsywny, co znaczy, że automatycznie dopasowuje się do urządzenia, na którym zostaje uruchomiona, niezależnie od tego czy jest to smartfon, tablet czy komputer."
Zajrzyj na nową stronę: https://www.geberit.pl/
źródło i zdjęcia: GEBERIT