Akademia Stadionu Śląskiego zajmuje się szkoleniem dzieci i młodzieży w piłce nożnej. Pod fachowym okiem profesjonalnej kadry szkoleniowej trenuje w niej blisko 420 młodych piłkarzy. Wśród wychowanków Akademii są wybitne postacie polskiego futbolu.
- "Bardzo cieszymy się z faktu, że mecenat nad naszą Akademią obejmuje firma Nice" – mówi Andrzej Miłkowski - wiceprezes Klubu Sportowego Stadion Śląski.
- "Chcemy iść naprzód i pomoc firmy Nice będzie tu nieoceniona. Od lat mocno pracujemy nad jakością szkolenia i wychowania naszych zawodników, a zaangażowanie się w naszą działalność tak uznanej marki jak Nice oznacza nie tylko wsparcie materialne, ale również wizerunkowe" – zaznacza Miłkowski.
Nice to marka od lat obecna w polskiej piłce. Obecnie jesteśmy sponsorem tytularnym Pierwszej Ligi Piłki Nożnej. Oprócz budowania wizerunku sponsora sportu chcemy również zaakcentować swoją obecność w zdecydowanie bardziej społecznych działaniach, ważnych dla młodych ludzi dopiero wchodzących w świat sportu.
Dzięki objęciu mecenatem przedsięwzięcia, jakim jest Akademia Stadionu Śląskiego, który nie prowadzi profesjonalnej drużyny seniorskiej, a skupia się wyłącznie na wychowaniu i szkoleniu młodych piłkarzy, łącząc lokalne społeczności, chcemy dać szansę młodym, zaangażowanym i utalentowanym dzieciakom pochodzącym z rodzino o różnym statusie społecznym, które w sporcie odnalazły swoją pasję. Mamy również nadzieję, że wspierając Akademię, przyczynimy się nie tylko do przygotowania tych młodych ludzi do piłkarskiej kariery, ale i do dorosłego życia.
- "Dla produktów Nice, Śląsk jest bardzo ważnym rynkiem geograficznym, dlatego chętnie i aktywnie angażujemy się tu społecznie" – mówi Adam Krużyński – Dyrektor Zarządzający w firmie Nice.
- "Nie jest to jednak pierwszy tego typu projekt Nice - nasze działania wokół młodzieżowej piłki nożnej rozpoczęła akcja "Piłkarski Diament" dedykowana wspieraniu młodych talentów i zawodników, którzy grając w małych klubach, marzą o piłkarskiej karierze."
Objęcie mecenatu nad Akademią Stadionu Śląskiego, to nie jedyny projekt, w który firma Nice zaangażowała się jesienią b.r. Zostaliśmy również partnerem fundacji KA 4 resPect, a nasz logotyp pojawił się tym samym na rękawach koszulek zawodników objętych opieką fundacji.
źródło i zdjęcia: Nice Polska