Nie ma możliwości bezpośredniego zgłoszenia – kandydaci są nominowani
- "Poprzez nagrodę German Brand Award chcemy wzmocnić znaczenie marki jako czynnika decydującego o sukcesie firmy w lokalnym i międzynarodowym środowisku konkurencyjnym", wyjaśnia Andrej Kupetz, dyrektor naczelny Rady ds. Wzornictwa, która jest inicjatorem konkursu:
- "Odkrywamy, prezentujemy i nagradzamy wyjątkowe marki. W ten sposób wspieramy nie tylko zwycięzcę, ale również całą branżę."
Do konkursu nie można się zgłosić. Udział biorą wyłącznie firmy nominowane przez German Brand Institute i jego tzw. markenscouts. O przyznaniu nagrody decyduje niezależne, elitarne gremium ekspertów z dziedziny zarządzania marką.
Znakomita komunikacja zintegrowanego międzynarodowego przedsiębiorstwa
Przyznając wyróżnienie "Special Mention", które otrzymała firma Pfleiderer, jury docenia wyjątkowe zaangażowanie w sprawę konkurencyjności niemieckich marek.
- "Wprowadzenie na rynek naszej pierwszej międzynarodowej kolekcji stało się okazją do stworzenia nowej spójnej koncepcji komunikacji", mówi Göldner.
- "Obejmuje ona zarówno klasyczną reklamę, jak i Corporate Publishing oraz Social Media Marketing."
Wyzwanie stanowił fakt, że Grupa Pfleiderer dopiero od niedawna funkcjonuje jako zintegrowany koncern międzynarodowy.
- "W zeszłym roku z dwóch firm z siedzibą w Niemczech i Polsce stworzyliśmy jedną, połączyliśmy asortymenty i funkcje, a także wykreowaliśmy wspólną markę i wizualną obecność na rynku", tłumaczy Göldner:
- "Nasza nowa marka "Pfleiderer" i wszystkie środki komunikacji spełniają wszelkie kryteria związane z międzynarodowym charakterem firmy."
Podziękowania dla zaangażowanych agencji
Nowa marka jest owocem współpracy firmy Pfleiderer z agencjami Werbung.etc, Stuttgart, (koncepcja ogólna, media i druk) oraz kbw brands, Gersthofen, (druk), artgerecht zwo, Bielefeld, (magazyn dla klientów), a także Olender-Press, Opole, (media społecznościowe).
- "Serdecznie dziękujemy i gratulujemy", mówi Göldner:
- "Wyróżnienie przyznane firmie Pfleiderer należy się również naszym partnerom, którzy wspólnie z nami stworzyli koncepcję i pracowali nad jej realizacją."
źródło i zdjęcia: Pfleiderer Prospan S.A.