Misja istotą działań marki
Spotkanie z dziennikarzami poprzedziła prezentacja prezesa Geberit Polska Przemysława Powalacza. „Dzięki innowacyjnym rozwiązaniom w zakresie techniki sanitarnej polepszamy jakość życia ludzi. Działania związane z badaniami i rozwojem są dla nas kluczowe, stanowią ważny element naszej przewagi na rynku. – mówił. Podkreślał on, że posiadanie misji przez przedsiębiorstwo jest dla niego bardzo istotne. Wskazał także na rynek toalet myjących, jako na rynek wschodzący. Przypomniał zebranym jak bardzo nieufni byli konsumenci w stosunku do innych urządzeń codziennego użytku, takich jak: zmywarka, superpłaski telewizor, czy telefon z ekranem dotykowym i jak dużym zainteresowaniem cieszą się one obecnie.
Przełomowe premiery
Podczas Geberit Show swoją premierę miały: toaleta myjąca Geberit AquaClean Tuma, nowy panel do natrysków bezbrodzikowych - Geberit Setaplano, systemy baterii umywalkowych Geberit przeznaczone do obiektów publicznych i półpublicznych, system deszczowej kanalizacji Pluvia, a także zupełnie przełomowe rozwiązanie dla instalatorów Geberit Volex – nowy, uniwersalny system rur wielowarstwowych. Nowości zostały wyeksponowane tak, aby uczestnicy spotkania mogli nie tylko zobaczyć je na własne oczy, ale także dowiedzieć się więcej na ich temat od specjalistów marki.
Panel dyskusyjny – łazienkowe zwyczaje Polaków
Spotkanie w gronie dziennikarzy i architektów było także świetnym momentem do poruszenia kwestii łazienkowych zwyczajów Polaków. Jak się okazuje przeciętny Polak spędza w łazience statystycznie 43 minuty, w toalecie zaś 18 minut. Jedynie 37% respondentów deklarowało, że będąc w łazience się relaksuje. Podczas panelu dyskusyjnego, w którym udział wzięli: Agnieszka Gruszczyńska Redaktor Naczelna "M jak Mieszkanie", Justyna Smolec – architekt i Justyna Zborowska menedżer ds. PR i reklamy Geberit Polska, panel poprowadził Damian Urbańczyk gospodarz programów stacji Domo+. Poruszono kwestię tego, jak oceniamy swoje łazienki. 35% badanych wskazało, że są one zbyt małe, 30% uznało, że połącznie łazienki z toaletą, które mają u siebie w domach jest dla nich znaczącą wadą, 26% zadeklarowało, że ich łazienka wymaga remontu. Zaproszeni goście także potwierdzili wyniki tych badań, wskazując że nadal polskie łazienki są zbyt małe, dlatego też funkcjonalność sprzętów łazienkowych jest dla nich priorytetem w dokonywaniu wyborów dotyczących wyposażenia.
Wyjątkowe miejsce spotkań
Wydarzenie, chociaż z założeń organizatorów miało charakter raczej kameralny – cieszyło się dużym zainteresowaniem zarówno zaproszonych dziennikarzy, jak i architektów, którzy wyrażali żywe zainteresowanie i zaciekawienie nowościami prezentowanymi podczas Geberit Show. Dużą atrakcją był Geberit Comfort Truck – mobilna ekspozycja, gdzie goście mogli w luksusowej i przyjemnej scenerii przetestować między innymi toalety myjące Geberit AquaClean.
źródło i zdjęcia: GEBERIT