Baltic Wood to znana na świecie polska firma, która od ponad 16 lat produkuje podłogi drewniane klasy premium. Produkty firmy oferowane są przez 350 partnerów z 52 krajów świata. Strategia sprzedażowa wspierana jest przez innowacyjną na tle branży strategię komunikacji wizualnej inspirowanej trendami ze świata mody i designu.
Dobry wzór
Dlaczego firma Baltic Wood angażuje się w wydarzenie tego typu? Jak mówi Grzegorz Wójcik, prezes zarządu Baltic Wood:
– "Nasze działania to efekt holistycznego traktowania piękna, w którym elementy takie jak wystrój wnętrz, ubiór, muzyka czy sztuki wizualne wzajemnie się przeplatają i uzupełniają. Naszym celem jest trafienie do jak najszerszego grona osób preferujących różne style życia, mających odmienne zainteresowania i pomysły na spędzenie wolnego czasu, ale które łączy wspólny mianownik, jakim jest poszukiwanie własnego "ja" w każdej dziedzinie życia. Z tego względu istotne dla naszej marki jest wspieranie różnych inicjatyw kulturalnych, także muzycznych".
Muzyka ponad granicami
"Tak Brzmi Miasto 2016: EXPORT" to wydarzenie kulturalne łączące w sobie koncerty i ponad 30 paneli, wykładów, prezentacji oraz warsztatów z międzynarodowymi specjalistami – muzykami, organizatorami festiwali, menedżerami, dziennikarzami czy wydawcami muzyki. Podczas spotkań, zorganizowanych w Składzie Długa w Krakowie, poruszane będą tematy dotyczące współpracy zagranicznej w branży muzycznej. Uczestnicy będą dyskutować m.in. o tym, jak skutecznie eksportować swoją muzykę, w jakim kraju polska muzyka ma największą szansę na sukces, czy jak zorganizować środki na zagraniczne trasy koncertowe.
Podłoga zagra pierwsze skrzypce
Na czym dokładnie będzie polegała współpraca Baltic Wood z organizatorami "Tak Brzmi Miasto 2016: EXPORT"? Jako sponsor wydarzenia firma ma możliwość dotarcia z ekspozycją swoich podłóg do ponad 300 osób, którzy podczas dwóch dni wezmą udział w panelach dyskusyjnych, spotkaniach i wykładach.
źródło i zdjęcia: Baltic Wood