Zmiana nazwy firmy i co za tym idzie modernizacja wizerunku to znak pozytywnych zmian, jakie zachodzą w firmie w ostatnim okresie i jeden z elementów strategii marketingowej firmy na kolejne lata.
Zmiana nazwy jest dobrą okazją do zakomunikowania obecnym i potencjalnym klientom, że NordWOOD Sp. z o.o – firma o ugruntowanej pozycji na rynku – wprowadza spójny i ujednolicony system identyfikacji i komunikacji marketingowej.
Zarząd NordWOOD Sp. zo.o.
źródło i zdjęcia: NordWOOD
Zmiana nazwy firmy Lilleheden Sp. z o.o. na NordWOOD Sp. z o.o.
W związku ze zmianą nazwy firmy na NordWOOD Sp. z o.o. informujemy Państwa o wprowadzeniu nowego logotypu i nowej identyfikacji wizualnej firmy od dnia 10 maja 2016.
NordWOOD
Konstrukcje z drewna klejonego
PokażUkryj szczegółowe informacje o firmie
Pozostałe publikacje NordWOOD
Może Cię zainteresować
Na czym polega frezowanie komina i ile kosztuje? Rozwiercenie kanału [Poradnik]
Nowe Warunki Techniczne pod nadzorem CBA. Eksperci alarmują: pominięto kluczowe dane oraz głos nauki
Pompa ciepła i kocioł gazowy razem do ogrzewania domu - czy to ma sens?
Taras marzeń. Jakie produkty wybrać, aby stworzyć piękną i funkcjonalną przestrzeń?
Antea Next: pierwszy kocioł Fondital certyfikowany do pracy z 20% mieszaniną metanu i wodoru
Nowe normy jakości paliw stałych 2025 - co oznaczają dla rynku i użytkowników kotłów SAS