Kampania ma na celu poinformowanie i zachęcenie klientów indywidualnych, budujących lub remontujących dom lub mieszkanie, do zapoznania się z pełną paletą rozwiązań grzewczych marki Purmo: wszystkimi modelami grzejników oraz systemami ogrzewania płaszczyznowego i systemami rurowymi.
Elementem wzmacniającym przekaz jest informacja o konkursie i nagrodzie 5000 PLN – zadanie polega na zaproponowaniu hasła na 25-lecie obecności Purmo na rynku polskim, które zostanie ocenione przez Jury. Aby wziąć udział w konkursie, należy zamówić projekt instalacji grzewczej u polecanego projektanta Purmo, co jest równoznaczne z otrzymaniem bonu promocyjnego o wartości 250 PLN. Szczegóły konkursu znajdują się na stronie internetowej marki: www.purmo.pl/konkurs.
W ramach kampanii marka Purmo realizuje działania reklamowe w internecie: sieć kontekstowa, Google, YouTube oraz w social mediach, m.in. ADS FB Purmo. Emisje bilbordu sponsorskiego ruszyły w pierwszych dniach września i obejmują kanały tematyczne telewizji TVN i Polsat.
Za pomysł oraz kreację kampanii odpowiada agencja reklamowa smARTcat, zakupem mediów zajął się Dom Mediowy MediaOn, natomiast działania public relations prowadzone są przez agencję Best Brands PR. Koniec pierwszego etapu kampanii reklamowej przewidziany jest na koniec października 2016 , a wyłonienie zwycięzcy konkursu nastąpi 14.07.2017 roku.
SPOT PURMO 2016: https://www.youtube.com/watch?v=uzBJ_FfS888
źródło i zdjęcia: Rettig Heating