Dobra Marka – Jakość, Zaufanie, Renoma to ogólnopolski program, który promuje najlepsze, cieszące się renomą i największym zaufaniem marki w poszczególnych branżach, a tym samym pomaga konsumentom w wyborze najkorzystniejszego dla nich rozwiązania.
Laureaci poszczególnych kategorii są selekcjonowani na podstawie badań konsumenckich, przeprowadzanych przez redakcję Forum Biznesu, pod patronatem Instytutu Filozofii i Socjologii PAN. Marki analizuje się pod kątem pozycji rynkowej, siły, jakości prezentowanej przez dany produkt lub usługę oraz stopnia zaufania klientów. Baltic Wood został wysoko oceniony w badaniach i uhonorowany nagrodą w kategorii Podłogi Drewniane.
– "To wyróżnienie jest dla nasz szczególnie ważne, ponieważ jest potwierdzeniem, że aktywność w zakresie promocji marki oraz konsekwentnie prowadzonej strategii rynkowej, ukierunkowanej na klienta i jego potrzeby, została zauważona. Najbardziej cieszy jednak fakt, że klienci doceniają jakość, o którą dbamy na każdym etapie produkcji" – mówi Grzegorz Wójcik, Prezes Zarządu Baltic Wood SA.
Od kilkunastu lat Baltic Wood konsekwentnie realizuje strategię sprzedaży, opartą na współpracy z siecią wyselekcjonowanych i zaufanych partnerów biznesowych. Firma sukcesywnie rozwija również swoją ofertę, w której znajduje się ponad 100 kompozycji podłóg, inspirowanych światowymi trendami, z uwzględnieniem klasycznych i sprawdzonych wzorów.
– "W dalszym ciągu będziemy koncentrować się na jakości, wzornictwie, nowoczesności i odpowiedzialności względem środowiska. Poszukujemy również nowych rozwiązań w zakresie podłóg drewnianych, aby spełnić oczekiwania najbardziej wymagających klientów" – zapowiada Grzegorz Wójcik.
źródło i zdjęcia: Baltic Wood