Główna nagroda za międzynarodową strategię dla Dyrektora Sprzedaży i Marketingu Baltic Wood

Elżbieta Szydłowska, Dyrektor Sprzedaży i Marketingu, Członek Zarządu firmy Baltic Wood, w ramach konkursu Dyrektor Marketingu Roku 2015 organizowanego przez Mediarun, otrzymała główną nagrodę i tytuł Osobowość Marketingu Roku 2015 w kategorii Wysoka Efektywność na Rynkach Międzynarodowych, wygrywając m.in. z dyrektorami Renault, Sunreef Yachts i NAC. Elżbieta Szydłowska była nominowana w aż 4 kategoriach – w tym dodatkowo w kategoriach: Grand Prix, Wysoka Efektywność Sales & Marketing Director oraz Firma z budżetem do 10 mln PLN.

Główna nagroda za międzynarodową strategię dla Dyrektora Sprzedaży i Marketingu Baltic Wood
Baltic Wood PODŁOGI DREWNIANE Z RED DOT DESIGN AWARD
www.balticwood.pl
Dane kontaktowe:
13 491 65 00
Fabryczna 6 A 38-200 Jasło

PokażUkryj szczegółowe informacje o firmie

W laudacji 43 osobowe Jury, złożone z Prezesów i Dyrektorów - liderów kilkudziesięciu międzynarodowych i polskich firm z różnych branż - uwypukliło fakt, iż podłogi Baltic Wood sprzedawane są do 52 krajów świata, co stanowi ponad 85% całości sprzedaży, są komunikowane w niekonwencjonalnym połączeniu z modą oraz promują wyjątkowe wzornictwo, za co uzyskały wyjątkową w skali światowej nagrodę Red Dot Design Award. Podkreślono także szczególną odwagę w realizacji międzynarodowej strategii.

Elżbieta Szydłowska, Dyrektor Sprzedaży i Marketingu, Członek Zarządu firmy Baltic Wood - "To wyróżnienie potwierdza, że jesteśmy wyjątkowi a przy tym skuteczni, w tym co robimy i jest zasługą całego naszego zespołu" – komentuje Elżbieta Szydłowska, laureatka konkursu.

Ogłoszenie wyników odbyło się 7 czerwca na uroczystej Gali Finałowej, podczas corocznego spotkania liderów marketingu i sprzedaży Marketing Summit 2016, w ICE Kraków w Krakowie.

To już szósta edycja konkursu organizowanego przez Mediarun – wydawcę jednego z wiodących portali poświęconych mediom i marketingowi – integrującego środowisko marketerów w Polsce. Główną ideą konkursu jest wyłonienie najwybitniejszych polskich zespołów marketingowych oraz szefów marketingu a od niedawna również sprzedaży, którzy osiągają ponadprzeciętne wyniki w Polsce, jak również na rynkach międzynarodowych.

Baltic Wood to polski producent warstwowych podłóg drewnianych, który działa na rynku od 16 lat. W ramach nowej strategii wprowadzonej w życie po krachu finansowym 2008 i późniejszym załamaniu branży projektuje i wdraża kolekcje podłóg w kategorii PREMIUM, zgodne z najnowszymi trendami w modzie i designie. Nowoczesna produkcja i ekologiczna obróbka drewna pozwala na wytworzenie blisko 1,7 mln m2 podłóg rocznie. Światowa ekspansja marki spowodowała, że produkty Baltic Wood dostępne są na wszystkich kontynentach poprzez starannie dobraną sieć dystrybucji. Nietuzinkowa strategia marketingowa marki i filozofia oparta na wartościach takich jak kreacja, estetyka, jakość, perfekcja, nowoczesność, ekoodpowiedzialność - okazały się receptą na sukces. Marka posiada na swoim koncie liczne nagrody w tym prestiżową nagrodę Red Dot Design Award 2015 w kategorii Product Design za podłogę Desire – to pierwszy raz w Polsce i trzeci na świecie w ponad 50-letniej historii konkursu gdy podłoga drewniana otrzymała to wyróżnienie.

źródło i zdjęcia: Baltic Wood