Ankietowanych poproszono o wybór marki podłogowej z kategorii panele podłogowe i parkiet, którą znają i której produkty, zamierzają kupić do budowy swojego domu. W badaniu wzięło udział 1086 osób, które są w tracie wyposażania wnętrz. Badanie pokazało, że na rynku podłóg nie ma potentatów, Polacy szukają innych, ciekawych rozwiązań dlatego do głosu dochodzą producenci z wyróżniającą się na rynku ofertą.
Baltic Wood został wskazany przez 49,7% ankietowanych, zatem prawie połowa badanych osób zna producenta i jego produkty. Ten wynik plasuje markę na drugim miejscu, a od faworyta dzieli ją jedynie 3% głosów. Natomiast 19,7 % uczestników ankiety wyraziło zainteresowanie umieszczeniem produktów Baltic Wood w swoich domach i mieszkaniach.
Tegoroczna pozycja marki, jest wynikiem spójności i systematyczności działań Baltic Wood, które zaowocowały znacznym wzrostem świadomości marki wśród grupy docelowej. Od 2007 roku firma zanotowała znaczny skok w rankingu pozycjonowania marek podłogowych na rynku polskim i jest rozpoznawana przez ok. 20% więcej ankietowanych niż dotychczas.
- "Ten wynik świadczy o skutecznie poprowadzonym dotychczas procesie budowania marki na rynku polskim poprzez działania zarówno marketingowe jak i handlowe. Fakt ten świadczy również o wyjątkowo dużej skuteczności nietuzinkowych działań Baltic Wood, przeprowadzonych konsekwentnie przez ostatnie kilka lat". – zaznacza Elżbieta Szydłowska, Dyrektor Marketingu i Sprzedaży, Członek Zarządu.
Marka co roku przygotowuje dla swoich klientów nowe kolekcje i produkty zgodne z najnowszymi trendami w modzie i designie, potwierdzając tym samym swoją silną pozycję na rynku podłóg drewnianych.
Cały raport dostępny tutaj: https://budujemydom.pl/wykanczanie/podlogi-i-posadzki/rankingi/21827-panele-podlogowe-i-parkiet-ranking-rozpoznawalnosci-firm-i-produktow
źródło i zdjęcia: Baltic Wood