Pierwszą część spotkania poprowadził prezes spółki Geberit w Polsce, Przemysław Powalacz, podsumowując wyniki finansowe Grupy Geberit. Potwierdził, że w 2015 roku Grupa Geberit ugruntowała swoją pozycję wiodącego dostawcy wyrobów sanitarnych w Europie.
Jednocześnie prezes podsumował proces integracji Grupy przedstawiając plany na dalszy, wspólny rozwój firmy. Działania integracyjne, które rozpoczęły się w drugim kwartale 2015 r., przebiegły zgodnie z planem. Do końca 2015 roku zakończone zostały główne prace organizacyjne. W szczególności osiągnięty został cel operacyjny polegający na wprowadzeniu działań sprzedażowych na wszystkich rynkach jako jednolita spółka.
Od 1 stycznia 2016 roku firma Geberit i firma Koło działają jako jednolita, połączona organizacja sprzedażowa.
Naszą misją jest tworzenie produktów poprawiających jakość życia ludzi, zarówno w przestrzeni publicznej jak i w strefie prywatnej. Dlatego, cały czas rozwijamy portfolio naszych produktów, a połączenie firm pozwoliło nam zintegrować nasze działania i oferować klientom optymalne rozwiązania z jednego źródła – Przemysław Powalacz.
Następnie przedstawione zostały nowości produktowe w ofercie marek Geberit i KOŁO, m.in.: Geberit Preda i Geberit Selva – nowoczesny system pisuarowy, odświeżona gama przycisków spłukujących, a także nowy Geberit Monolith – odświeżony zarówno z zewnątrz, poprzez dodatkowy kolor obudowy, a także w środku poprzez ulepszenie systemu. W portfolio marki KOŁO znalazły się takie nowości jak: seria ceramiczna MODO, wanna SPLIT, nowe rozmiary kabiny prysznicowej ULTRA.
Spotkanie było również okazją do przedstawienia procesu powstawania mebli łazienkowych, o którym opowiedział projektant Koło, dr Michał Roszkowski. Proces projektowania, źródła inspiracji pokazane został na przykładzie serii mebli KOŁO Twins, które na początku marca otrzymały prestiżową nagrodę Red Dot Award. W spotkaniu uczestniczyli liczni przedstawiciele mediów ogólnopolskich, biznesowych i branżowych.
źródło i zdjęcia: Geberit