- "Dzięki atrakcyjnej konwencji, zaangażowaniu kulinarnych ekspertów i znanych, lubianych twarzy, marka Bosch będzie edukowała i angażowała odbiorców. To pierwsza w Polsce Akademia on-line, która doczekała się również wersji telewizyjnej. Jesteśmy przekonani, że nowa Akademia Smaku zainspiruje miliony Polaków do spełniania swoich kulinarnych marzeń razem z marką Bosch". – komentuje Hanna Stajuda – Ratajczak, Brand Marketing Director, BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego Sp. z o. o.
Jedyny taki projekt w Polsce
Trzecia edycja Akademii Smaku Bosch to największy projekt kulinarny w Polsce. Opiera się on przede wszystkim na synergii mediów, silnym zaangażowaniu blogosfery i serialowej odsłonie perypetii bohaterów Akademii Smaku. Ponadto, wymienione aktywności wzbogacają video warsztaty, spotkania kulinarne organizowane w Centrum Domowych Inspiracji w Warszawie, dedykowany portal internetowy i elektroniczne wydanie magazynu. Wszystkie z wymienionych działań skupiać będą uwagę konsumentów wokół tego, co sprawia największą przyjemność – jedzenia i inspiracji z nim związanych. Na autorów najlepszych przepisów kulinarnych czekać będą zaproszenia na wyjątkowe spotkania w Centrum Domowych Inspiracji, gdzie pod okiem ekspertów, a także w gwiazdorskim towarzystwie aktorki Katarzyny Glinki, każdy będzie miał niebywałą okazję poszerzyć swój warsztat kulinarny. Podsumowaniem każdego spotkania będzie e-magazyn, w którym znajdą się m.in. fotorelacja z warsztatów, przepisy, czy wywiady z uczestnikami i ekspertami.
Akademia Smaku w serialowej odsłonie
We współpracy z TVP marka Bosch zrealizowała po raz pierwszy mini-serial, który promować będzie Akademię Smaku – projekt skierowany do wszystkich miłośników gotowania. Utrzymany w zabawnej konwencji serial telewizyjny według autorskiego scenariusza, w którym występuje Katarzyna Glinka znana m.in. z "Barw Szczęścia" oraz Tomasz Jakubiak, jeden z czołowych ekspertów kulinarnych, zachęca telewidzów do odwiedzenia serwisu, gdzie znajdą wszystkie warsztaty on-line. Dwanaście odcinków mini-serialu zostanie wyemitowanych od początku stycznia w każdy piątek o godz. 19:55 i poniedziałek o 10:50 w TVP2. Projekt będzie wsparty silną kampanią telewizyjną, w ramach której emitowane będą dwa 30-sekundowe spoty promujące Akademię. Spoty pojawią się w stacjach ogólnopolskich i tematycznych.
źródło i zdjęcia: Bosch