25-lecie Kalmar to szeroko zakrojona akcja promocyjno-szkoleniowa, w której oprócz samego Jubilata biorą udział Strategiczni Partnerzy firmy – rekomendowani producenci ogrzewania i jego elementów oraz media wspierające projekt. Urodziny realizowane pod hasłem Projekt 25 przygotowane zostały jako jako cykl 25 wydarzeń takich jak premiery nowych produktów, programy szkoleniowe, wydanie nowego katalogu oraz konkurs na grzejnik roku. Szkolenia odbędą się w największych miastach w całym kraju. Kilka jubileuszowych spotkań miało już miejsce, bowiem cała akcja urodzinowa Kalmar trwać będzie blisko rok: od 25 września 2015 r. do 25 sierpnia 2016. Główna część imprezy jest jednak jeszcze przed nami – są to szkolenia przygotowane przez producentów ogrzewania oraz konkurs.
Już w styczniu 2016 r. ruszają prezentacje dla projektantów wnętrz, architektów i instalatorów przygotowane przez firmę Jaga Polska. Tematem zajęć warsztatowo-szkoleniowych, które poprowadzi Dariusz Majchrzak, będzie konwekcja. W planie spotkań znajdują się m.in. zagadnienia związane z korzyściami i ograniczeniami wynikającymi z zastosowania tego sposobu dystrybucji ciepła, temat konwekcji swobodnej i wymuszonej oraz propozycje produktowe Jaga w każdym segmencie ogrzewania (kanałowym, ściennym, stojącym, dekoracyjnym). Jaga zapewnia, że po takim szkoleniu konwekcja nie będzie już miała dla nikogo żadnych tajemnic.
-"Ponad 50-letnie doświadczenie firmy Jaga to nie tylko kreatywność związana z formą grzejnika, jego stylistyką i funkcjonalnością, ale również szeroko zakrojone badania oszczędności, efektywności i wpływu na środowisko produkowanych systemów grzewczych. W fabryce w Belgii mamy własne laboratorium gdzie testujemy nasze grzejniki pod kątem wydajności, szybkości działania oraz badamy ok. 120 parametrów i reakcji w różnych warunkach. Współpracujemy też z ośrodkami badawczymi na całym świecie". – mówi Dariusz Majchrzak z Jaga Polska.
-"Doświadczenie i wiedza pozwalają nam tworzyć tak nowoczesne i wydajne technologie jak Low-H2O (mała pojemność wodna). Grzejniki Jaga pracujące w tej technologii zostały uznane przez trzy niezależne jednostki badawcze (WTCB, BRE i KIWA) za najbardziej ekonomiczne".
Oszczędności wynikające z zastosowania technologii Low-H2O to nawet 16% w porównaniu do ogrzewania płytowego i co najmniej 5% do ogrzewania podłogowego. Flagowa technologia Jaga ma też szereg zalet użytkowych – oferuje ogrzewanie dynamiczne, szybko i elastycznie reagujące na zmieniające się warunki otoczenia, świetnie współdziałające z systemem niskotemperaturowym opartym o kocioł kondensacyjny czy pompę ciepła. Równie ważne są aspekty globalne zastosowania grzejników Low-H2O – mniejsze zużycie energii, materiałów i surowców do produkcji, długa żywotność (gwarancja 30 lat) oraz możliwość recyklingu.
Szkolenia Jaga odbędą się w salonach Kalmar: 12 I (Sopot), 19 I (Warszawa - Salon Jaga Art Studio w Galerii Saska Kępa), 16 II (Wrocław), 18 II (Kraków), 3 VI (Poznań) oraz w 16 VI (Katowice).
W styczniu w salonach Kalmar oraz na www.kalmar.waw.pl rusza konkurs na Grzejnik Roku. Firma Jaga również bierze w nim udział. Będziemy wdzięczni za głosy modele: Play, Vertiga oraz Freedom – nasze flagowe grzejniki pracujące oczywiście w technologii Low-H2O.
Zapraszamy na www.oszczednegrzejniki.pl oraz www.jaga.com.pl
źródło i zdjęcia: Jaga Polska