Konkurs Gepardy Biznesu jest organizowany od 2006 r. przez Instytut Nowoczesnego Biznesu. Przez dziewięć lat przeanalizował wyniki finansowe 3 milionów przedsiębiorstw i kilkuset banków działających w Polsce. O tytuł ten ubiegać się mogą firmy, których wartość rynkowa w latach 2012-2014 wzrosła o więcej niż 10 procent. Wśród firm z branży produkcji materiałów budowlanych znalazł się również Aluprof notując wzrost w wymienionym okresie aż o 132 punktów procentowych.
Ponadto, firma z Bielsko-Białej została uhonorowana tytułem Efektywnej Firmy 2014. W konkursie prowadzonym od 2008 r. przez Instytut Nowoczesnego Biznesu nagradzane są spółki notujące średnią efektywność, czyli średni stosunek zysku netto do przychodów netto, powyżej poziomu 5 procent. W latach 2012-2013 Aluprof, według danych zebranych przez Wywiadownie Handlową InfoCredit w Warszawie, uzyskał efektywność na poziomie ok. 10 procent.
Bardzo cieszymy się z przyznanych wyróżnień, gdyż potwierdzają one słuszność obranej przez nas strategii zakładającą nieustanny rozwój firmy na rynkach zagranicznych, a przez to także wzrost przychodów. Przypomnę, że niedawno powołaliśmy w Belgii spółkę kapitałową, która ma pomóc w rozwinięciu sprzedaży systemów roletowych i aluminiowych w krajach Beneluksu i Północnej Francji. Natomiast naszym nadrzędny celem jest osiągniecie 1 mld przychodów rocznych w ciągu kilku najbliższych lat - mówi Tomasz Grela, Prezes Zarządu ALUPROF SA.
Więcej informacji na stronie: www.rolety.aluprof.eu
źródło i zdjęcia: Aluprof S.A.