Grupa Budujemy Dom:
Magazyn ONLINE
Miesięcznik Budujemy Dom ONLINE
Wykup dostęp od 1 zł

Hitachi na targach BUDMA 2015

Firma Hitachi Power Tools Polska już po raz drugi z rzędu wystawiła swoje stoisko na targach Budma. Ubiegły rok i olbrzymi sukces w promowaniu nowości w technice diamentowej oraz prezentacji nowej marki Hitachi obejmującej narzędzia diamentowe i maszyn o nazwie Carat w pełni przekonały nas do konieczności kontynuowania obecności na najważniejszych i największych targach branży budowlanej w Polsce.

Hitachi na targach BUDMA 2015
Hikoki Power Tools Polska Nowe młoty udarowo-obrotowe HITACHI
www.hikoki-narzedzia.pl
Hikoki Power Tools Polska Nowe młoty udarowo-obrotowe HITACHI
www.hikoki-narzedzia.pl
Dane kontaktowe:
22 863 33 78, 22 863 33 79
Gierdziejewskiego 1, 02-495 Warszawa

PokażUkryj szczegółowe informacje o firmie

Wymiar handlowy i informacyjny przyniósł bardzo pozytywny i mierzalny oddźwięk i wydanie wspomógł naszą strategię handlową.

Targi Budma 2015 zaskoczyły pozytywnie zdecydowanie większą ilością wystawców niż w roku ubiegłym i olbrzymią ilością fachowców odwiedzających stoisko Hitachi. Również pozytywne działania Zarządu MTP powoduję, że Budma staje się miejscem przyciągającym całą branżę w jednym czasie.

Cieszy nas możliwość bezpośredniego kontaktu z profesjonalistami i użytkownikami naszych elektronarzędzi. Targi to rodzaj święta dla producenta, gdyż rzadko mamy okazję do tak licznych rozmów z codziennymi cenzorami naszej jakości, weryfikujących każdego dnia techniczną myśl inżynierów japońskich w swojej pracy zarobkowej.

Każda zadowolona osoba podkreśla wysoką jakość i niezawodność  oraz innowacyjność rozwiązań oraz ich niezwykłą żywotność. Miło jest usłyszeć, że maszyny Hitachi wytrzymują nawet 8-10 lat bez awarii i służą budowlańcom, dekarzom, instalatorom, stolarzom, czy fabrykom tak długo, że aż żal im zamienić je na nowsze, innowacyjne maszyny. To tez dowód zaufania do marki i motywacja dla nas do ciężej i jeszcze lepszej pracy do kolejnych targów.

Udział w Budmie oprócz możliwości kontaktu z użytkownikami daje szansę bezpośredniej komunikacji marketingowej opartej na sensorycznym i empirycznym doświadczaniu realnych możliwości innowacyjnych ukrytych w nowościach Hitachi, każdy odwiedzający ma szansę dotknąć maszynę, poznać jej możliwości w Strefie testów, dowiedzieć się znacznie więcej tajników i otrzymać gotowe, techniczne rozwiązanie swoich problemów napotkanych w toku zmieniających się nieustannie materiałów, użytych do produkcji.

Przyznać muszę szczerze, że targi Budma to poligon wiedzy i konfrontacji różnych rozwiązań dla budownictwa. Coraz wyższe standardy wykończenia wnętrz wymagają nieustannie wzrostu dokładności, precyzji przy oczekiwaniu na efektywność czasu pracy.

Nowe technologie narzędzi bezprzewodowych oraz technika diamentowa idealnie wpisują się w ten współczesny trend cywilizacyjny. Z całym przekonaniem uważam, że targi jako platforma bezpośredniej komunikacji z użytkownikami i wykonawcami spełnia pokładane nadzieje i warto się zaangażować w tego typu wystawy.

W bieżącym roku Hitachi zostało wyróżnione Złotym Medalem MTP za młot wyburzeniowy  H90SG, który dzięki nowoczesnym materiałom użytym do produkcji oraz technicznym rozwiązaniom redukującym drgania został doceniony najwyższym wyróżnieniem Kapituły Konkursowej. Należy też podkreślić fakt doskonałej relacji ceny do wydajności i już możemy mówić o wielkim sukcesie tego młota.

Obok wyróżnionego produktu zaprezentowaliśmy nową rodzinę urządzenia wielofunkcyjnego Multitool w wersji elektrycznej i bateryjnej, nową rodzinę odkurzaczy przemysłowych, maszyny stacjonarne do obróbki diamentowej CARAT – takie jak wiertnice diamentowe, przecinarki stołowe, a także przekrój oferty elektronarzędziowej i bateryjnej począwszy od wiertarko-wkrętarek, kluczy udarowych zakrętarek udarowych, poprzez młotowiertarki i młoty wyburzeniowe, szlifierki kątowe, elektronarzędzia do obróbki drewna i metalu na osprzęcie kończąc. Zaprezentowaliśmy też nową promocję wiosenną.

Tłumy odwiedzających, bardzo duża ilość rozdanych materiałów marketingowych, katalogów, ulotek i wspaniałe rozmowy z użytkownikami z całą pewnością znajdzie swoje odzwierciedlenie w rzeczywistości handlowej. Udało się też pozyskać nowych partnerów biznesowych, co przy dzisiejszym nasyceniu rynku świadczy nadal o tym, że Targi to szansa na prezentację firmy szerokiej grupie odbiorców.

Wojciech Jagielski

Dyrektor handlowy

Więcej informacji na stronie firmy - link tutaj.

źródło i zdjęcie: Hitachi Power Tools Polska Sp. z o.o.