„Usłyszeliśmy wiele pozytywnych opinii od uczestników festiwalu – traktujemy je jako dobrą prognozę dla dalszego rozwoju nowej kolekcji i cieszymy się, że został on przez tyle osób zauważony i doceniony.” – mówi Przemysław Strzyż, dyrektor marketingu Pfleiderer.
Tego samego dnia, w ramach bloku tematycznego „Brave New World”, Oskar Zięta i Piotr Kuchciński wygłosili wykład dotyczący projektu „Materials we love”, podczas którego mogliśmy poznać wszystkie szczegóły dotyczące samego projektu. Prezentacja podczas ŁDF to symboliczne zamknięcie pierwszego, koncepcyjnego etapu procesu prac nad kolekcją „MATERIALS WE LOVE. Concept by Zięta & Kuchciński.”
źródło i zdjęcia: Pfleiderer
„MATERIALS WE LOVE. Concept by Zięta & Kuchciński” – od idei do produktu Pfleiderer
Pierwsze efekty pracy nad kolekcją „MATERIALS WE LOVE. Concept by Zięta & Kuchciński” mogliśmy zobaczyć podczas Łódź Design Festival 2014. Kolejnym etapem będzie przejście od koncepcji kolekcji dekorów do wdrożenia konkretnych produktów, które pojawią się na rynku w 2015 roku.
PFLEIDERER Polska sp. z o.o.
Blaty kuchenne
www.pfleiderer.pl
Dane kontaktowe:
Zobacz firmę w innym dziale:
Izolacyjne płyty drewnopochodne
PokażUkryj szczegółowe informacje o firmie
Pozostałe publikacje PFLEIDERER Polska sp. z o.o.
Może Cię zainteresować
Strop gęstożebrowy - zalety i wady. Konstrukcja i zastosowanie stropu
Ocieplenie styropianem czy wełną? Ta izolacja jest numerem jeden
Zabezpieczenia nowoczesnych drzwi wejściowych
Niekończąca się wojna z kurzem. To urządzenie okazało się zbawieniem
Czy kotły na paliwa stałe warto jeszcze montować? Ekspert komentuje
Modee zdobywa nagrodę Dobry Wzór 2025 - polski design, który redefiniuje ściany