Celem akcji jest wskazanie marek najbardziej godnych zaufania i cenionych przez konsumentów na polskim rynku. Aby znaleźć się w gronie Liderów Jakości, marki w poszczególnych kategoriach muszą wyróżniać się niezawodnością produktów, ich dostępnością, relacją jakości do ceny oraz szeroko pojętym serwisem obejmującym wszystko to, co przyczynia się do satysfakcji finalnego odbiorcy oraz wszystkich, którzy pracują z danym produktem - w przypadku ISOVER są to dystrybutorzy, pracownicy składów budowlanych, pracownicy firm wykonawczych prowadzących prace izolacyjne w budownictwie i przemyśle. Laur Konsumenckiego Lidera Jakości to kolejny wyraz uznania rynku dla innowacyjnej technologii i konsekwentnej strategii rynkowej ISOVER, po m.in. Top Builderze 2013 czy godle Teraz Polska, którym nasza marka szczyci się już od 2005 roku.
Źródło: Saint-Gobain Construction Products Polska marka Isover
Więcej