- skuteczna realizacja polityki jakości;
- klarowność stosowanych procedur;
- wysoki stopień zaangażowania kadry w osiąganie celów jakościowych;
- dbałość o zapewnienie najwyższej jakości oferowanych produktów i usług;
- efektywność zarządzania organizacją.
Jakość jest jednym z sześciu najważniejszych filarów firmy Baltic Wood. Jej najwyższe europejskie standardy potwierdzone są certyfikatem ISO 9001. Jednym z gwarantów sukcesu jest wykorzystywanie w procesie produkcji najnowocześniejszej technologii. Podłoga powstaje bowiem na w pełni skomputeryzowanych liniach produkcyjnych nowej generacji, które są doskonałym uzupełnieniem potencjału człowieka. Wysoce precyzyjny system badania jakości i dodatkowa weryfikacja przez specjalistów Baltic Wood towarzyszą każdemu etapowi produkcji: począwszy od selekcji drewna, aż po powstanie produktu finalnego.

- Do tej pory żaden z producentów nie zdecydował się na tak odważny krok, jakim jest udzielenie gwarancji na podłogę z litego drewna na tak długi czas - zwraca uwagę Elżbieta Szydłowska, Członek Zarządu, Dyrektor Sprzedaży i Marketingu firmy Baltic Wood. – Firma Baltic Wood jest przekonana o najwyższej jakości swoich produktów, ich trwałości i niezawodności. Gwarancja na Całe Życie jest przysłowiową kropką nad „i", która pokazuje, że za słowami idą także realne czyny.
Konkurs Jakość Roku powstał 8 lat temu. Pomysłodawcą i organizatorem jest katowicka agencja Public PR, wydawca Biznes Raportu, ukazującego się w Dzienniku Gazecie Prawnej, wspierana merytorycznie przez Polskie Centrum Badań i Certyfikacja S.A., najstarszą polską instytucję państwową zajmującą się kwestiami związanymi z jakością w Polsce (działa od 1958 roku).
Źródło: